Skip to main content
Beantwoord

Kan ik ook een losse telefoon bestellen?

• 9 maart 2025
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Paul Vester
Nieuwkomer

Kan ik ook een losse telefoon bestelen? 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ik heb even opgezocht want ik weet dat de regels nogal veranderen bij KPN. Maar zoals ​@Marlon92 en ​@RBxx melden is een los toestel bij KPN op dit moment geen enkel probleem. Enkel zal hiervoor een winkel bezoek verplicht zijn. Een los toestel via een maandabonnement waarna deze wordt opgezegd is overigens niet meer mogelijk. 

Wel zit er een toeslag op het toestel, deze is afhankelijk van de hoogte van de kosten. Duurder toestel = meer toeslag.

Bekijk origineel

7 reacties

• 3025 reacties
  • 9 maart 2025

Niet via de website of telefonisch. Je kunt het in de winkel proberen. Reken er dan wel op dat er een toeslag bij komt van 50 euro ofzo.

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Paul Vester 

Het antwoord op je vraag is helaas NEE!

Bij KPN (zowel online als in een KPN Winkel) kun je géén los toestel kopen.
Bij KPN gaat dit altijd tezamen met een mobiel abonnement van KPN.
Ook niet met een toeslag wat helemaal niet bestaat, zoals mede community lid â€‹@Marlon92 schreef in haar reactie richting jouw.

Wil je een losse smartphone kopen, dan kun je terecht bij de volgende (online-)winkels:

• Belsimpel.nl
  • Mobiel.nl
  • MediaMarkt (zowel online als in hun winkels)
  • Coolbleu (zowel online als in hun winkels)

Daar zijn met regelmaat ook leuke acties met losse smartphones te koop.
Maar bij KPN kan dat dus niet.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17523 reacties
  • 9 maart 2025

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem 
Ook bij KPN kan je (alleen in de winkel) een los toestel aanschaffen, zoals in dit topic door een moderator bevestigd wordt.

Het prijsvoordeel van een toestel in combinatie met een abonnement is dan echter niet van toepassing en de beschikbaarheid van een los toestel kan beperkt zijn.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4335 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Ik heb even opgezocht want ik weet dat de regels nogal veranderen bij KPN. Maar zoals ​@Marlon92 en ​@RBxx melden is een los toestel bij KPN op dit moment geen enkel probleem. Enkel zal hiervoor een winkel bezoek verplicht zijn. Een los toestel via een maandabonnement waarna deze wordt opgezegd is overigens niet meer mogelijk. 

Wel zit er een toeslag op het toestel, deze is afhankelijk van de hoogte van de kosten. Duurder toestel = meer toeslag.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8151 reacties
  • 10 maart 2025

Hallo ​@Michel.uit.Arnhem  het is zijn reactie en niet haar reactie aangaande Marlon92

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 10 maart 2025

Hoi ​@Paul Vester 
Voor dit soort zaken kun je beter even bellen met de KPN.
Je hebt nu verschillende opties gekregen dus bellen is de beste optie

0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27406 reacties
  • 11 maart 2025
Ik_Combineer schreef:

Hier kan ik weinig aan toevoegen.  Als er een winkel in je buurt is, loop even binnen en informeer.