Skip to main content

Ik wil mijn sim only abonnement veranderen van 2gb naar 3gb en onbeperkt bellen voor 10€ met de nieuwe actie gaanmetdaan nu schrijven ze alleen dat dit voor nieuwe klanten is.

Ik kan het formulier helemaal invullen voor 10€ nu is mijn vraag of ik het ook hiervoor kan krijgen?

Ik ben al zeer lang lid met alles bij KPN dus hoop wel dat het ook voor mij geschikt gemaakt kan worden.

Met vriendelijke groet.

Ik heb nog niet gehoord van die actie. Heeft u een linkje naar een pagina van die actie?


Hi @Remco78!

Ik zie de actie zo ook niet terug. Heb je een link of screenshot van de genoemde actie?


 


Dat is een nieuw abonnement voor nieuwe abonnees. 

Je kijkt verkeerd. Je dient in MijnKPN te kijken voor je opties als bestaande abonnee. 

Je kunt misschien wel een nieuw abonnement nemen, als je vaste contract periode is afgelopen, maar dat heet en is voor bestaande klanten verlengen. Ga dan naar kpn.com/verlengen  . Vergeet als bestaande klant de pagina van je screenshot. 

Voor jou MijnKPN of de verleng pagina. 


@Remco78 Dankjewel voor de screenshot! Zoals @PeterG ook al aangeeft is dit inderdaad alleen mogelijk bij een geheel nieuw abonnement. Hopelijk dat je verleng-opties evengoed gunstiger zijn dan wat je nu hebt. Zo niet dan kan je je abonnement ook zo laten. 🙂


Ik begrijp jullie antwoorden allemaal,

Maar ik vind dat kpn ook haar trouwe vaste klanten van deze actie gebruik van moeten kunnen maken.

Dus wacht nog even af? Anders gaan ze weer vaste klanten helaas gedag moeten zeggen.


Voor onze bestaande klanten (trouw, jong en oud) hebben we regelmatig acties, kortingen, gratis kaarten (musea, wedstrijden), etc. Deze zijn anders dan de welkomstkortingen voor nieuwe klanten. Mocht je deze nooit tegen zijn gekomen dan raad ik je aan om je aan te melden voor onze nieuwsbrief en acties via de privacy instellingen in je MijnKPN-omgeving!


Ik heb nog niet gehoord van die actie. Heeft u een linkje naar een pagina van die actie?

https://www.droidapp.nl/nieuws/kpn-stunt-databundels-unlimited-spotprijs/