Skip to main content

Beste,

 

ik mag al sinds juni verlengen (mijn contract loopt midden oktober af). Ik vroeg mij af of ik dan nog kan verlengen met de nieuwe iphone 14 pro max die eraan komt

Hallo @Ashleys als KPN die t.z.t. in het programma heeft kun je dan verlengen.

 


Hallo @Ashleys 

 

Je hoeft niet gelijk na afloop van je contract te verlengen, je abonnement loopt gewoon door onder de oude voorwaarden.

Stel dat die iPhone pas in november of december beschikbaar komt, dan kan je altijd op dat moment pas je contract “verlengen” (wat eigenlijk niets meer is dan een nieuw contract aangaan voor een bepaalde periode).


Er gaan geruchten dat de iPhone 14 op 7 september gepresenteerd zal gaan worden.


Hallo @Ashleys 

 

Je hoeft niet gelijk na afloop van je contract te verlengen, je abonnement loopt gewoon door onder de oude voorwaarden.

Stel dat die iPhone pas in november of december beschikbaar komt, dan kan je altijd op dat moment pas je contract “verlengen” (wat eigenlijk niets meer is dan een nieuw contract aangaan voor een bepaalde periode).

Ah super, ik heb namelijk nooit gewacht op een nieuwe release en heb met alle abonnementen de ‘’oudere’’ iPhone genomen, echter wil ik deze keer toch gaan voor de nieuwe variant. Enorm bedankt voor je antwoord


Hallo @Ashleys als KPN die t.z.t. in het programma heeft kun je dan verlengen.

 

Top, dankjewel


Tip!: Je hoeft niet perse bij KPN zelf te verlengen. Er zijn een aantal grote spelers in de mobiele markt die meer voorraad zullen hebben dan KPN en ook sneller kunnen leveren. Via deze grote spelers kan je ook je KPN abonnement verlengen.

 

Ik mag hier geen reclame maken en heb ook geen enkele band met deze bedrijven maar in cryptisch omschrijving hebben we over Koud blauw, rond voorwerp, eenvoudig bellen of het tegenovergestelde van vast bellen….😇😎


Als je het forum mag geloven is een telefoon laten bezorgen via KPN een risicovolle aangelegenheid geworden, je ontvangt dan vaak een lege doos.

 Beter is het bij de telefoonboer op de hoek je telefoon meteen mee te nemen als die telefoonboer ook met KPN samenwerkt  kun je daar meteen je verlenging regelen @Ashleys 


Hoi @Ashleys en anderen. Voor de liefhebbers hebben we een topic gemaakt voor de nieuwste iPhone!

De iPhone 14 is vanaf vrijdag 9 september 2022 om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 16 september 08:00 uur voor de iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. Voor de iPhone 14 Plus start dit op vrijdag 7 oktober 08:00 uur. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Je leest alles over de levertijden en specificaties in dit topic: