Skip to main content

Kan ik toegang krijgen tot de gegevens van mijn mobiele telefoon?

Hoi @Geoffrey Alan ,

Wat bedoel je precies? 
Je kunt in Mijn KPN inloggen daar gegevens terugvinden over jouw abonnement. 

Daar staan ook facturen waar je uitgaande gesprekken kunt terugvinden. 
 

Of bedoel je wat anders? Instellingen van jouw telefoon staan in het menu van jouw telefoon.  


Hallo Noordzee,

Ik heb geprobeerd records te vinden die teruggaan tot 2016, maar kreeg te horen dat sinds de fusie tussen KPN en Telfort dit record niet beschikbaar was.

Bij voorbaat dank

Geoffrey Alan


Hallo @Geoffrey Alan en welkom op ons forum!

Ik ben bang dat we die gegevens niet meer boven tafel kunnen halen, maar ik wil -zonder belofte- uiteraard wel kijken wat er mogelijk is. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Bedankt voor het bericht Denise,
Ik denk dat ik je vertrouw, maar het is niet verstandig om op dit open forum mijn persoonlijke gegevens bekend te maken.
Nogmaals bedankt.


Hallo @Geoffrey Alan  Het forum is inderdaad open, maar je forumprofiel is een besloten deel.

De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN moderators. 


Hallo @Geoffrey Alan en welkom op ons forum!

Ik ben bang dat we die gegevens niet meer boven tafel kunnen halen, maar ik wil -zonder belofte- uiteraard wel kijken wat er mogelijk is. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Als je jouw gegevens liever niet deelt met ons via het forum, dan mag je ons ook bellen. We zijn tussen 8.00 en 22.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten.Â