Skip to main content

Ik ontving een nieuwe SIMkaart en deze bleek het niet te doen. De oude hebben ze al gedeactiveerd bij KPN. Nu ben ik niet bereikbaar op mijn werktelefoon en dit is erg essentieel voor me!

De medewerkster zei dat ze hem voor me heeft doorgeschakeld maar als ik mijn zakelijke tel bel krijg ik meteen de voicemail.

Kan iemand mij ajb helpen? Hoe kun je zonder telefoon (want die SIM doet het dus niet) een nummer doorschakelen van mobiel naar mobiel?

Of via een andere telefoon de voicemail afluisteren? Volgens mij gaat dit allemaal via het eigenlijke nummer ,maar die is dus niet beschikbaar. Hoop dus dat dit ook via mijn KPN Kan?

Ik hoor het graag

 

Groeten Noukie

@Noukie25 Hi Noukie, welkom. Wat rot dat je ineens niet bereikbaar bent. Zeker als je dat nummer zakelijk gebruikt, snap ik dat dat onhandig is.

Het doorschakelen van je mobiele telefoon is wel mogelijk, maar niet via MijnKPN helaas. Dit kan je alleen doen via de instellingen van je toestel. Je Voicemail beluisteren vanaf een ander toestel is wel mogelijk, meer informatie vind je op de pagina die ik hiervoor linkte. Heeft mijn collega ook meteen een nieuwe simkaart voor je aangevraagd toen je contact hebt gehad, aangezien de ontvangen sim niet werkte?