Skip to main content

Hoi! Ik heb gister mijn abonnement veranderd van 20gb naar onbeperkt internet, maar dit gaat pas vanaf de volgende maand. Is het mogelijk om dit te vervroegen met bijbetaling. aangezien het een kleine verandering is?

Hallo @Lisa westera,

Nee dit is helaas niet mogelijk. Abonnementswijzigingen gaan pas de volgende factuurmaand in.  Je kan in de tussentijd wel MB's kopen voor €7.99 voor 1GB mocht je tekort aan komen. 


Hoi! Ik heb gister mijn abonnement veranderd van 20gb naar onbeperkt internet, maar dit gaat pas vanaf de volgende maand. Is het mogelijk om dit te vervroegen met bijbetaling. aangezien het een kleine verandering is?

Hoi @Lisa westera en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat je vraag al is beantwoord door @Chrizziey en ik kan daar verder eigenlijk niks meer aan toevoegen. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent!


dat is vreemd. Ik heb mijn abonnement op 12/6 veranderd van 4g naar 12g en dat ging meteen in. 

Maar ik denk dat het verschil wellicht zit in verlengen of nieuw contract?
Mijn contract was al ruim verlopen dus in dit geval ging het om een nieuw contract. 

 


dat is vreemd. Ik heb mijn abonnement op 12/6 veranderd van 4g naar 12g en dat ging meteen in. 

Maar ik denk dat het verschil wellicht zit in verlengen of nieuw contract?
Mijn contract was al ruim verlopen dus in dit geval ging het om een nieuw contract. 

 

Hallo @jenny73 bij een mobiel Hussel abo kun je maandelijks je abo naar boven of beneden bijstellen en dat gaat dan in per eerstvolgende factuurmaand.

Als e je abo aanpast naar een ander abo werkt het inderdaad anders, maar hier wordt het abo niet aangepast, alleen meer of minder data of belminuten.

 


dat is vreemd. Ik heb mijn abonnement op 12/6 veranderd van 4g naar 12g en dat ging meteen in. 

Maar ik denk dat het verschil wellicht zit in verlengen of nieuw contract?
Mijn contract was al ruim verlopen dus in dit geval ging het om een nieuw contract. 

 

Klopt hoor; als je abonnement verlengt terwijl je al buiten de contractperiode zit dan gaat deze wijziging meteen in. Op het moment dat je een bestaand abonnement wilt wijzigen dan gaat die wijziging de eerste van de volgende maand in!


Hoi @Lisa westera , ik heb helaas niks meer van je vernomen maar hoop dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld!


Hoi @jenny73, ik heb helaas niks meer van je vernomen maar hoop dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld!

IIk was de vraagsteller niet. 

Heb bericht geliket zodat je wist dat het gelezen was. 


Haha je hebt helemaal gelijk, mijn excuses, ik was net niet scherp genoeg nog @jenny73! Bedankt voor de mention :)Â