Skip to main content

Ik ben op vakantie in Portugal. Tot begin van de middag heb ik gewoon kunnen bellen, smsen en internetten. Si ongeveer 12.00 uur heb ik geen service meer. Ik kan niet meer bellen, smsen en heb geen internet meer. 

Ik heb mijn telefoon al zo'n 8 x opnieuw opgestart, dit helpt helaas niet. 

Ook heb ik handmatig diverse keren een andere provider gekozen, maar ook daarbij zegt mijn telefoon geen service te hebben. 

Kunnen jullie dit zsm voor mij oplossen?

(ik kan dus ook niet de klantenservice bellen om dit zsm op te laten lossen) 

Goedemiddag @Mijntelefoondoetniksmeer en welkom hier op ons forum :)

Berichten die we via het forum ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst dus vandaar deze late reactie. Is er nog iets in de situatie veranderd de afgelopen dagen? Mocht je je nog steeds in Portugal bevinden en nog steeds last hebben van dit probleem, zou je dan je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik eens mee gaan kijken en hopelijk een oplossing vinden voor dit vervelende probleem!


Ik heb uiteindelijk het de telefoon van het hotel de klantenservice mogen bellen, ze konden niks voor me doen. Ze zouden het doorzetten en ik zou binnen 3 dagen iets terug horen, maar heb hier niks meer over gehoord.

Inmiddels ben ik weer thuis en is het probleem opgelost.


Ik heb uiteindelijk het de telefoon van het hotel de klantenservice mogen bellen, ze konden niks voor me doen. Ze zouden het doorzetten en ik zou binnen 3 dagen iets terug horen, maar heb hier niks meer over gehoord.

Inmiddels ben ik weer thuis en is het probleem opgelost.

Wat fijn dat je gebruik hebt kunnen maken van de telefoon van het hotel @Mijntelefoondoetniksmeer.

Mooi dat het probleem inmiddels is opgelost maar teleurstellend dat je hier niet meer over bent gebeld terwijl dit wel was toegezegd. Mocht ik je vanaf hier nog ergens mee kunnen helpen, laat dit dan vooral weten!