Skip to main content
Beantwoord

Kan KPN zomaar mijn Telfort abonnement veranderen?

• 23 januari 2025
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Vandaag bericht gehad dat vanaf 18 maart er een wijziging in het abonnement is. Standaard 3 keer zoveel GB , daarvoor betaal je E 1,25 het meenemen van de data vervalt.

Ik heb destijds bij Telfort een 2 GB abo afgesloten  deze ging over in KPN en sinds 17 mrt 2021  elke maand 13 GB gratis  zolang mijn abo duurt “ omdat ik als trouwe klant iets extra’s verdiende” 

Daarnaast kon ik data meenemen naar de volgende 2 maanden. 

“Je had eerst 2 GB en onbeperkt bel/sms minuten.     Je hebt vanaf nu 15 GB en onbeperktbel/sms “

Stond er nog extra bij de mail.

Net contact met de klantenservice met de vraag of het dan dus 3x15 GB wordt tenslotte staat er letterlijk dat ik dat per maand heb tot nu toe. Helaas is dat ws niet het geval en krijg ik alleen 3x mijn oorspronkelijke abo en misschien wel die 13 GB er bij maar dat wist zij niet 100% zeker.

Mij lijkt het eerlijker als ze die 15x3 doen want ik raak natuurlijk ook het meenemen overgebleven data kwijt.

Samengevat ik heb een aantrekkelijk contract wat nu dus helemaal veranderd wordt . Kan dit allemaal zomaar ? 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi ​@Janed! Fijn dat je een berichtje plaatst op ons platform!

Janed schreef:

maar dat wist zij niet 100% zeker.

Gelukkig weet ik het wel zeker 😊

Janed schreef:

Mij lijkt het eerlijker als ze die 15x3 doen want ik raak natuurlijk ook het meenemen overgebleven data kwijt.

Dat lijkt ons ook wel zo fair en dat gebeurt dus ook vanaf maart 2025. De databundel van jouw abonnement èn de bundel die je krijgt op onze kosten gaan x 3.

Janed schreef:

Samengevat ik heb een aantrekkelijk contract wat nu dus helemaal veranderd wordt . Kan dit allemaal zomaar ? 

Kort gezegd: ja, deze wijziging mag. We hopen wel dat de verdrievoudiging van de MB's en de mogelijkheid om ze onderling te delen je contract nu nog aantrekkelijker maken 🤞🏾.

Ik zal je bericht intern doorsturen en ervoor zorgen dat de informatie voor onze klantenservice duidelijker wordt. Daarnaast ga ik onderzoeken of we de veelgestelde vragen op deze pagina kunnen updaten of uitbreiden.

Bekijk origineel

2 reacties

• 2427 reacties
  • 23 januari 2025

Ik denk dat je hier niks tegen kan doen. Als je het er niet mee eens bent kun je opzeggen. 

Die 13 GB die je steeds gratis kreeg kan je geen rechten aan ontlenen vermoed ik. Want die hoorde niet bij je abonnement. Je had dat niet afgesloten en je betaalde er niet voor.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 6985 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Hoi ​@Janed! Fijn dat je een berichtje plaatst op ons platform!

Janed schreef:

maar dat wist zij niet 100% zeker.

Gelukkig weet ik het wel zeker 😊

Janed schreef:

Dat lijkt ons ook wel zo fair en dat gebeurt dus ook vanaf maart 2025. De databundel van jouw abonnement èn de bundel die je krijgt op onze kosten gaan x 3.

Janed schreef:

Kort gezegd: ja, deze wijziging mag. We hopen wel dat de verdrievoudiging van de MB's en de mogelijkheid om ze onderling te delen je contract nu nog aantrekkelijker maken 🤞🏾.

Ik zal je bericht intern doorsturen en ervoor zorgen dat de informatie voor onze klantenservice duidelijker wordt. Daarnaast ga ik onderzoeken of we de veelgestelde vragen op deze pagina kunnen updaten of uitbreiden.