Skip to main content
Beantwoord

Kan met mobiel nummer niet naar een vast nummer bellen

• December 23, 2021
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Kan niet met mobiel bellen naar ,maar 1 vast nummer. Heeft iemand ervaring daarmee, en een eventuele oplossing. 

Groetjes Maaike. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Rutger van KPN

@BOEVEMANS Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Noordzee en @JanD je al op weg proberen te helpen. Heb je al gecontroleerd of dit inderdaad aan de hand is? 

En heb je een mogelijkheid om te testen of het bijvoorbeeld wel lukt om anoniem te bellen naar het vaste nummer? 

Mocht dat wel lukken dan zal het niet aan onze kant liggen, je kunt dan namelijk met dezelfde simkaart over hetzelfde netwerk het nummer wel bereiken. 

De kans is dan groot dat het nummer aan de ontvangende kant of de versturende kant geblokkeerd is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 23, 2021

Hallo @BOEVEMANS ,

Heb je dat nummer niet per ongeluk geblokkeerd in jouw telefoon? Dat kun je terugvinden in het menu. 

• December 23, 2021

Hallo @BOEVEMANS , het kan ook zijn dat degene die je wilt bellen jou (per abuis) geblokkeerd heeft.

CC: @Noordzee 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2021

@BOEVEMANS Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Noordzee en @JanD je al op weg proberen te helpen. Heb je al gecontroleerd of dit inderdaad aan de hand is? 

En heb je een mogelijkheid om te testen of het bijvoorbeeld wel lukt om anoniem te bellen naar het vaste nummer? 

Mocht dat wel lukken dan zal het niet aan onze kant liggen, je kunt dan namelijk met dezelfde simkaart over hetzelfde netwerk het nummer wel bereiken. 

De kans is dan groot dat het nummer aan de ontvangende kant of de versturende kant geblokkeerd is. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 29, 2021

Hallo @BOEVEMANS , het kan ook zijn dat degene die je wilt bellen jou (per abuis) geblokkeerd heeft.

CC: @Noordzee 

Die andere persoon heeft een vast nummer, dus de kans dat die iets geblokkeerd heeft acht ik niet heel groot.