Skip to main content

Beste kpn,

 

ik probeer contact te krijgen vanuit het buitenland via +31 6 1200 1200 ivm niet meer werkende bundel maar de verbinding wordt steeds verbroken en wordt ik verwezen naar de website via de sms. Bundel is 2 dagen geleden aangeschaft waarvan er slechts 33 mb is verbruikt. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Mengalvio, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! In welk land verblijf jij? Je weet zeker dat je de juiste bundel hebt aangeschaft? Heeft het in dit land al wel gewerkt? En heb je al eens handmatig een ander netwerk gekozen? Mocht het allemaal niet lukken, vul je dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? We denken graag met je mee. 


Beste Marcia,

Na aanschaf had ik 2 dagen internet maar daarna niet meer. Ik heb nog gekeken of ik het per abuis heb verbruikt maar dat is niet het geval.  Ik ben op Curaçao. Mijn gegevens zijn verwerkt in het forum profiel. 
alvast bedankt. 


Hoi @Mengalvio. Ik heb het voor je nagekeken en jouw Supervoordeelland buiten de EU bundel is actief. Heb je al eens geprobeerd om handmatig met een ander mobiel netwerk verbinding te maken? Verder ben ik benieuwd of er een mogelijkheid is om jouw simkaart in een ander toestel te testen.