Skip to main content

Vanavond heb ik via chatbox een vraag gesteld. Omdat de elektronische chatbox er niet uitkwam zou ik gebeld gaan worden door klantenservice. Deze laten de telefoon 1x overgaan en dan hangen ze snel op. Bij het tweede verzoek hetzelfde verhaal. Ik snap dat het door een storing druk is maar dit helpt ook niet de problemen op te lossen. Hoe kan ik het snelste telefonisch antwoord krijgen op de vraag of mijn mobiele abonnement eerder kan ingaan.

Gaat het om een nieuw mobiel abonnement met nummerbehoud? In dat geval kan die niet eerder ingaan tenzij je afziet van nummerbehoud. Want je hebt met dat nummer nog een contact bij uw oude provider.

Mocht je willen afzien van nummerbehoud is een belletje naar 0800-0402 vereist of een bezoek aan een kpn winkel. 


Hi @Laurens D, welkom op het forum. 

Wat naar dat het terugbellen niet is gelukt. Ik denk graag mee. 

Een goede vraag van Ik_Combineer, gaat het hier om een nieuwe abonnement, en met of zonder nummerbehoud? Indien het met nummerbehoud is kan het abonnement alleen eerder ingaan wanneer je contract bij de huidige provider al afgelopen is, dat betekent dat je daar al je 12 of 24 maanden afgelopen zijn, je nummer werkt dan nog wel. 

Is dit toch een verlenging van een bestaand KPN nummer? Dan kan het helaas niet eerder omdat een verlenging altijd na je contractstermijn bij ons ingaat. 

Ik hoor graag van je.Â