Skip to main content

Hoi mijn zoon heeft een paartement zonder aansluiting providers Hij wil nu een mifi aanschaffen met een onbeperkt data abonnement Kan hij dan ook streamen en gamen tv kijken  of is dat daarvoor niet geschikt?

Ik bedoel dus uiteraard een appartement.


Hallo @Marielle van Baars , daar is 4G/5G niet voor bedoeld als permanente thuisoplossing, dus dat gaat bij KPN niet lukken.

T-Mobile heeft wèl 4G-thuisabo´ s, maar ook met beperkingen, dus lees de (on)mogelijkheden goed door.

Succes.

 


Hij zou kunnen kiezen voor een unlimited data abonnement voor mobiel en daar dan een hotspot van maken.


Hij zou kunnen kiezen voor een unlimited data abonnement voor mobiel en daar dan een hotspot van maken.

Dat is voor een permanente 4G-verbinding thuis geen oplossing, daar is 4G ook niet voor bedoeld, zoals ik al eerder schreef. Steeds databundels 24/7 aanvragen voor een semi-permanente verbinding gaat ook niet werken.

KPN biedt 4G voor thuis alléén aan in het buitengebied als aanvulling op het standaard DSL-modem.

Alleen T-Mobile biedt een ‘permanente’ oplossing via 4G


Unlimited data op mobiel werkt voor mij prima,  ook in huis. Mijn laptop laat ik dan verbinden en ondervind geen problemen. 


Unlimited data op mobiel werkt voor mij prima,  ook in huis. Mijn laptop laat ik dan verbinden en ondervind geen problemen. 

Hallo @kevster , jouw gebruik is heel anders dan het beoogde gebruik van @Marielle van Baars , haar zoon wil 24/7 van alles diensten gebruik maken, net als wij via de vaste lijn doen, dus tv kijken en internetten.

 


Lukt bij mij allemaal prima  ook met vpn


Lukt bij mij allemaal prima  ook met vpn

Hallo @kevster , gewoon een vraag uit belangstelling, hoe de je het dan steeds met het aanvragen van nieuwe data als je door je huidige portie heen bent terwijl je aan het tv kijken bent bijvoorbeeld, dan heb je dus geen tv, moet eerst je data aanvullen en dan kun je weer verder tv kijken???


Gaat niet zo hard, misschien wel met netflix, maar dat is bij mij nvt.  Laptop (internet) ,YT, etc  gaat goed. Unlimited is dacht ik 8gb aan 1 stuk, dat is voor mij genoeg.