Skip to main content

Hi KPN Service, 

Voor mij hetzelfde. Kan momenteel niet bellen, zit voor me werk midden op zee.

Robot (digitale assistent) help me ook niet verder. Heb mijn contract in Mei 2022 opgezegd, en bevestigings mail gehad van KPN op 25 Mei. Nu ontvang ik nogsteeds auto incasso voor juli en aug.

 

Een KPN contact email adres zou mij verder kunnen helpen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi KPN Service, 

Voor mij hetzelfde. Kan momenteel niet bellen, zit voor me werk midden op zee.

Robot (digitale assistent) help me ook niet verder. Heb mijn contract in Mei 2022 opgezegd, en bevestigings mail gehad van KPN op 25 Mei. Nu ontvang ik nogsteeds auto incasso voor juli en aug.

 

Een KPN contact email adres zou mij verder kunnen helpen.

Hallo @EdwinBERE via Facebook of Twitter kun je ook in contact komen met KPN. Je kunt KPN standaard niet per mail bereiken.

 


Hi KPN Service, 

Voor mij hetzelfde. Kan momenteel niet bellen, zit voor me werk midden op zee.

Robot (digitale assistent) help me ook niet verder. Heb mijn contract in Mei 2022 opgezegd, en bevestigings mail gehad van KPN op 25 Mei. Nu ontvang ik nogsteeds auto incasso voor juli en aug.

 

Een KPN contact email adres zou mij verder kunnen helpen.

Wat is de einddatum van uw abonnement? Heeft u in mei opgezegd? Dan heeft u nog een maand opzegtermijn. 

Het abonnementsgeld voor augustus is toch nog niet afgeschreven? 


Bedankt voor snelle reactie,

 

Ik gebruik geen twitter of FB.

Ben net door me mail gegaan. En heb op <26 april contact gehad voor het opzeggen van me abbo (nav email kpn over feedback klantenservice). Daarna mail dat per 25 mei me abbo stopt. 

En ja, ik heb nog betaald, en laatste factuur was voor 6Jul t/m 6 Aug (die is reeds afgeschreven).

 

Mijn klant nummer is: ***

Modem en TV kastje allang terug gestuurd.

 

Graag advies hoe dit regeld kan worden zonder chat/forum/twitter of FB.

KPN stuur mij ook mailtjes, dus email zou toch gewoon kunnen.

Snap de service van telefonisch contact, maar in dit geval kan ik dat niet, pas over 2.5 week weer als ik op land ben.

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy


Zie nu pas dat jullie reacties niet iemand is van KPN zelf….. :( 

Was in de waan dat je via forum contact had met KPN service team.

Iig bedankt voor de suggesties en ideeen. Zal dan maar wachten todat ik weer telefoon signaal heb en een duur telefoontje moet plegen vanuit het buitenland…..


@EdwinBERE KPN medewerkers reageren hier ook. Alleen zijn die wat minder snel, je moet er wel eens 2 dagen op wachten. 


@Nick83 Thanks voor de update. Ja zal het forum in de gaten houden of ze reageren. 

Ik dacht dat regelen we even. Komt uitendelijk wel weer goed, en eventueel ten onrecht betaalde facturen zullen wel gecorrigeerd worden.

Nogmaals bedankt @JanD en @Nick83 


Ik gebruik geen twitter of FB.

Ik ook niet !

Graag advies hoe dit regeld kan worden zonder chat/forum/twitter of FB.

KPN stuur mij ook mailtjes, dus email zou toch gewoon kunnen.

Raar maar waar, dat zou je denken, maar dat is weg-”gemoderniseerd” :-/

Voor mij een reden om geen klant meer te zijn, om die reden ben ik ook van bank veranderd.

Een van de vele eerder vragen hier over :

En dit :

 


@KeesYagi ,

Bedankt voor de linkjes naar de andere forum topics. Als ik ze zo doorlees, is er echt geen mogelijkheid ze te mailen. Wel vreemd dat sommige medium (FB en Twitter) wel een optie is. Stuur je ze toch ook een bericht die vervolgens gelezen moet worden. Zet dan iets van een mail systeem op die je in de juiste richting stuurt voor het kiezen van het onderwerp zodat die bij de juiste afdeling van KPN binnen komt.

Denk dat call centre goedkoper en makkelijker is voor KPN. En denk dat 95% hier ook wel mee geholpen is (of eventueel FB/Twitter/chat/forum). Had ook vandaag wel even willen bellen maar gaat helaas niet. Nou hoop ik dat ik niet om een of andere reden straks nog een maand moet betalen vanwege deze situatie (geen contact kunnen maken, in mijn geval maar pas over ruim 2.5 week). Denk dat dat 0800 ook niet zal werken vanuit het buitenland. Dat zal ik gelijk maar even uitzoeken…… pfff.

Nou….. @KPN…. TV en internet was wel altijd perfect (10x beter dan voormalig Ziggo, en zelfs wat goekoper), vooral fijn met de app op mijn smart tv (de reden waarom ik ben overgestapt naar KPN, en geen lelijk kastje in het zicht en gebruik van twee afstandsbedieningen), maar dit is toch wel een klein min puntje. 

Score 9/10.

KPN….., gaan we voor de 10/10?!?! 😀 Open ook een optie om te mailen.

 

PS, als het blijkt dat ik vanaf 25 mei de auto incasso niet terug krijg, gaat de score drastisch lager uitvallen. 😉


Hoi @EdwinBERE . Je hebt helemaal gelijk. Jouw abo hoort sinds 25-5 opgezegd te zijn.

De opzegorder is echter blijven hangen.  Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Ik beloof hierbij al vast dat al het geld dat ná 25-5 betaald is, sowieso wordt gecrediteerd. 


@EdwinBERE :Volgens mijn gegevens is het abo nu opgezegd en zijn de teveel gemaakte kosten gecrediteerd. Klopt dit?