Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem. Kan iemand van KPN ons hiermee helpen?

Dat kan ik zeker, hij blijft dus hangen tijdens het activatieproces? Deze stappen werken dus niet voor je?

  • Open de Watch-app op je iPhone
  • Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  • Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  • Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  • Log in met je KPN ID
  • Tik op 'aanzetten' Multisim
  • Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  • Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

 

Als dat niet helpt zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven hier? Dan kijk ik met je mee! 


@Remco_ ik heb deze stappen gevolgd, maar hij staat nu al 48 uur op “activeren” 


Ik heb de app mijnkpn verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Activering ging nu goed.


@YtK Er is inderdaad een nieuwe versie van MijnKPN gepubliceerd en ik krijg nu de melding dat dit voor veel mensen de oplossing is.


Lijkt me nuttig dat zowel de telefonische helpdesk als de fysieke (kpn plus winkels) dit ook weten. Werd uiteindelijk naar apple gestuurd, terwijl de oplossing de kpn app is.


@YtK Dit is een vrij recent issue dus ik weet even niet waarom dit nog niet bekend was bij de collega's. Werkt het nu bij jou?


Na update can de mijnkpnapp werkt het prima


Bedankt dan voor het delen van de oplossing @YtK! En post gerust nog eens een berichtje als we iets voor je kunnen doen!