Skip to main content

Ik kan mijn multisim niet activeren..

Heb nu de Galaxy watch 6 classic 47mm LTE en een Galaxy Fold 5..

Geeft deze code aan: 3010.

 

Wat te doen??

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hallo, ik heb vanmiddag bijna 2.5 uur aan de telefoon gezeten om de multisim op mijn galaxy watch 6 classic en de Galaxy fold 5 te activeren.. niemand die mij heeft kunnen helpen.

Ik had eerst een IPhone 14 pro max en de Apple watch ultra met kpn multisim, waar ik geen problemen mee had.

Nu overstap gemaakt naar Samsung, en meteen geen multisim meer kunnen activeren.

 

Kan het zij dat het uit het systeem gehaald moeten worden,  en dat jullie het opnieuw moeten toevoegen?

Wil het nu wel graag voor elkaar hebben.

Anders heb ik niks aan het horloge.

Heb zelf alles geprobeerd, echt alles.

 


Ik weet het niet zeker maar denk dat de Watch 6 voor kpn nog "te nieuw" is. De ondersteuning is vooralsnog alleen beschikbaar voor de Watch 5 Pro LTE i.c.m. een niet te oude Galaxy smartphone. 


@henk dat is niet zo..

Op tweakers.net hebben er meerdere al de watch 6 classic met LTE en werken probleemloos met KPN.

Ook op de website van KPN kun je de classic met LTE bestellen met hun abbo.

 

 


Werkelijk niemand kan mij helpen met mijn probleem van KPN.. heb in totaal al dik 5 uur aan de telefoon gezeten.

Multisim activeren/aanzetten lukt niet zelf.

Echt allé stappen door genomen en zelfs de Fold 5 en de Watch 6 classic opnieuw gereset.

Ook bij mijn andere telefoon kan ik niks activeren of aanzetten. 

Ligt niet aan de toestellen dus.

 

Ik ben echt teneinde raad hiermee.

Er zal vast iemand zijn die wat kan doen, zelf lukt er niks.

Hopelijk kun jij wat voor mij doen.…

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic. SVP op een plek deze conversatie voeren voor het overzicht.


Hey @Robijno1985, we hebben je berichten afgesplitst en bij elkaar gezet. Dat is makkelijker voor het overzicht. Aan de hand van je gegevens in je forumprofiel heb ik gekeken. En ik zie een actieve multisim sinds gistermiddag. Klopt dit?