Skip to main content

Hi ik zit in Kroatie en mijn netwerk valt telkens uit. Ik moet elke keer mijn telefoon helemaal uitzetten en aanzetten zodat ik verbinding heb met het netwerk. Max 1 minuut heb ik verbinding en dan valt het uit. Ik kan niet bellen, gebeld worden en ook niet internetten. Ik kan alleen via wifi bellen en surfen. Hoe kan ik dit oplossen?
 

Hallo @Vi1982, welkom. Wat vervelend dat je in Kroatië geen verbinding lijkt te kunnen krijgen met het netwerk. Allereerst is het belangrijk dat roaming op jouw toestel aan staat. Weet je niet of dit aan staat, doorloop dan stap 2 en 3 op de pagina voor de telefooninstellingen in het buitenland. Daarnaast kan ik je aanraden om het topic KPN Mobiel in het buitenland door te nemen. Ik ben benieuwd of hier de oplossing tussen zit.


Hallo @Vi1982, welkom. Wat vervelend dat je in Kroatië geen verbinding lijkt te kunnen krijgen met het netwerk. Allereerst is het belangrijk dat roaming op jouw toestel aan staat. Weet je niet of dit aan staat, doorloop dan stap 2 en 3 op de pagina voor de telefooninstellingen in het buitenland. Daarnaast kan ik je aanraden om het topic KPN Mobiel in het buitenland door te nemen. Ik ben benieuwd of hier de oplossing tussen zit.

Hi @Vi1982, we hebben nog geen nieuwe reactie van je gezien, ik hoop dat het een goed teken is. Laat het gerust weten als we je hiermee kunnen helpen.


Na een aantal keren de mobiel aan en uit te hebben gezet is het gelukt 

dankjewel voor alle hulp