Skip to main content

Hallo,

Ik zit in Californië, wanneer ik bel vanaf hier krijg ik de melding 'geen verbinding '. Ik zit op het AT&T netwerk en kan geen ander netwerk selecteren. Ik heb super voordeel 2000 abonnement gekocht bij KPN.  Het toestel opnieuw starten helpt ook niet. Kan ik hiervoor advies krijgen?

Hallo @René197 

 

Heb je wel internet?

Via AT&T kan je alleen nog maar via 4G bellen, zijn wel veel problemen mee de laatste tijd.

Staat Bellen via 4G / VoLTE ook aan op jouw mobiel?


Ha @René197, welkom! Wat rot dit.. Het klopt wat GeSp zegt: via AT&T kan je alleen via 4G bellen. Echter ondersteunen wij nog geen 4G bellen in het buitenland. Dat betekent dat je moet zorgen dat jouw toestel óók via 2G (GSM) kan bellen. Kan je kijken of dit ook aangevinkt staat? Dus zowel bellen via 4G toestaan, als ook bellen via 2G? En ik begrijp dat als jij handmatig zoekt, je geen ander netwerk kunt vinden?

 

Tot hoe lang ben je nog in Californië? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Dan ga ik een ticket aanmaken voor onze technische dienst als bovenstaande niet werkt. Dan zou ik ook graag willen weten welk toestel jij gebruikt en welke Android/iOS versie daarop draait. 


Hi @Marcia_ , topicstarter heeft twee topics. Je collega @Bram_ is al bezig met het andere topic.

Even samenwerken/samenvoegen? Zonde van dubbel werk…...


Hoi GeSp

Dank voor je reactie. Ik heb geen internet problemen,  ook niet via het netwerk.

4G/VoLTE zie ik niet op mijn mobiel. Bij het -proberen te bellen- zit ik al op het 4G netwerk. Ik vrees dat er niet veel aan te doen is.


Echter ondersteunen wij nog geen 4G bellen in het buitenland.

Eh, pardon?

https://www.kpn.com/netwerk/4g.htm

 

De hele wereld binnen handbereik
met 4G in het buitenland

Niet alleen in Nederland, maar ook 37 andere landen internet jij met het snelle en stabiele 4G netwerk van KPN. Ga je een weekendje shoppen in Milaan, feesten in Berlijn of op familiebezoek in Barcelona? Bekijk in welke 37 landen jij toegang hebt tot 4G.

 

Ook de VS staat daar bij.


  

Hi @Marcia_ , topicstarter heeft twee topics. Je collega @Bram_ is al bezig met het andere topic.

Even samenwerken/samenvoegen? Zonde van dubbel werk…...

Ik heb die andere verwijderd en Bram op de hoogte gesteld, dank Ruud!

Echter ondersteunen wij nog geen 4G bellen in het buitenland.

Eh, pardon?

https://www.kpn.com/netwerk/4g.htm

 

De hele wereld binnen handbereik
met 4G in het buitenland

Niet alleen in Nederland, maar ook 37 andere landen internet jij met het snelle en stabiele 4G netwerk van KPN. Ga je een weekendje shoppen in Milaan, feesten in Berlijn of op familiebezoek in Barcelona? Bekijk in welke 37 landen jij toegang hebt tot 4G.

 

Ook de VS staat daar bij.

Klopt, dat gaat om internet. Niet om bellen😕.

 

@René197 had je mijn reactie ook gezien? Als het mis blijft gaan, kan ik een ticket voor onze technische dienst aanmaken. Dan moet ik daarvoor wel je gegevens hebben en een reactie op de gestelde vragen😄


@Marcia_ Oeps, overheen gelezen 😊


Dank voor de reactie  Marcia. Ik heb het profiel ingevuld. 

Ik ben hier nog 3 weken. Als ik het belnetwerk instel op 2G dan krijg ik verbinding. Daar zat het probleem denk ik nu.

Dank voor het meedenken allemaal!

 


Heel fijn! Goed dat je het nog even liet weten 🙂.