Skip to main content

Ik heb nu een maand een KPN mobiel abonnement, en kan (door sommige nummers) niet gebeld worden, zij krijgen direct een voicemail of horen dat het nummer niet in gebruik is. Ik kan wel zelf bellen, ook die eerder genoemde nummers. Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan, daar bleef hetzelfde probleem. Ook in de instellingen zie ik niets dat het probleem zou kunnen veroorzaken.

Ik heb 2 andere nummers bij KPN, daar zijn geen problemen mee.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

Hallo @WPvdS ben je voor dit nieuwe abonnement met nummerbehoud naar KPN overgekomen van een andere provider? En zitten de bellers, die jou niet kunnen bereiken nog wel bij die provider? Als bellers van de overige providers jou wel kunnen bereiken, dan vermoed ik dat de overdracht (portering) van jouw nummer van oude naar nieuwe provider (nog) niet helemaal goed is gegaan.


Hey Ruud,

De situatie die jij beschrijft komt precies overeen met wat er is gebeurd! Grote kans dus dat het aan de portering zal liggen… Wat zou ik nu moeten doen om dit probleem op te lossen?


Hallo @WPvdS, welkom op het KPN forum. Dat is zuur zeg, je wilt uiteraard goed bereikbaar zijn en blijven. Goed dat je het hier aankaart. Wat Ruud (RBxx) aangeeft klopt. Dat wil helaas in enkele gevallen voordoen. Niet alles is dus goed vanaf je vorige provider naar ons geporteerd. Sorry voor het ongemak. Namens jou ga ik dat graag regelen. Zou je jouw profiel willen aanvullen met naam, postcode+ huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer en mij een seintje kunnen geven wanneer dat gelukt is?  


Hey,
Ik heb de gevraagde gegevens in mn profiel gezet! Ik zag niet direct waar het 06-nummer moest, dus die heb ik onder persoonlijke opmerkingen gezet.


Hallo @WPvdS Je nummer lijkt op het eerste gezicht prima in orde. De suggestie die Rbxx doet lijkt me echter, net als Nadia al aangeeft, echter wel heel plausibel. Vanaf welke provider is je nummer overgezet? En de nummers die jou niet kunnen bellen: welke provider hebben deze? 


Hey,

Het nummer is overgezet van Ben, in ieder geval een van de nummers die mij niet kan bellen is nu ook nog bij Ben. (Ik weet dat 2 mensen mij iig niet kunnen bellen, ik weet niet bij welke provider de andere zit).


Hoi! Ik heb dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en nemen eventueel contact met jou op. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Hey,

Ik kan ondertussen weer bellen, thanks allemaal voor de hulp!


Hey,
Ik kan ondertussen weer bellen, thanks allemaal voor de hulp!

Dat is mooi @WPvdS , maar nog belangrijker, kan jij ook weer door iedereen gebeld worden:grinning:


Reageer