Skip to main content

mijn zoon heeft gisteren zijn nieuwe sim geactiveerd maar kan niet bellen maar wel gebeld worden. De telefoon al uit en aan gezet. Heeft gewoon bereik. Wat kan het probleem zijn?

Kan hij zelf wel bellen? Wat hoort diegene, die hem belt? Helemaal niks, of een in gesprek toon, of de voicemail? En, kunnen jullie die SIM kaart eens in een andere telefoon stoppen om te kijken wat er dan gebeurd?


Nee dat kan hij niet, alleen via wifi. Bellen kan ik gewoon naar hem toe, andersom niet. 


Oh, oke, omdat je in de beginpost zij ‘kan nog steeds niet gebeld worden', vandaar dat ik dacht dat ie wel zelf kon bellen maar niet gebeld kon worden. Andersom dus.

Hadden jullie nog geprobeerd die SIM in een andere telefoon te stoppen, of het dan wel lukt met bellen?


Nee helaas, net geprobeerd lukt ook niet. 


Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice op het (gratis) nummer 0800-0402, vandaag bereikbaar tot 1800 uur. Zij moeten dan de status van de SIM kaart voor jou kunnen checken.


Hi @Nieling, welkom op het forum. 

Wat naar dat hij zelf niet kan bellen. Is het gelukt via onze telefonische klantenservice? Mag ik ook weten wat hij precies hoort als hij probeert te bellen? 

Ik hoor graag van je. 


Ik heb een nieuwe simkaart besteld wn het is opgelost. 
bedankt allemaal!