Skip to main content

Ik ben in het buitenland en kan niet meer bellen of gebeld worden behalve via internet (bijv. whatsapp). Mijn mobiele netwerk schijnt niet meer te werken. Ik heb getracht een belafspraak te maken met KPN, maar zij kunnen mij kennelijk alleen mobiel bellen, niet via Whatsapp (of een andere internet faciliteit). 

Goedemiddag ​@BartdeJ, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Lastig wanneer je niet kunt bellen of gebeld kunt worden dus goed dat je hier melding van maakt. Heeft dit eerder wel gewerkt toen je in het buitenland was? En heb je zelf ook al dingen geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Wellicht geheel overbodig om aan te kaarten, maar heb je je telefoon al eens uit -en aangezet? Dat zou er voor moeten zorgen dat je toestel opnieuw verbinding maakt met de dichtstbijzijnde zendmast. Wat je ook nog kunt proberen, is handmatig een andere netwerkprovider te selecteren. Daarnaast wil ik je ook wijzen op dit artikel op onze kennisban over Roaming. Wellicht dat daar nog zaken in staan die je over het hoofd hebt gezien! Hoor in ieder geval graag weer van je. 

Reageer