Skip to main content

Sinds 1 a 2 dagen kan ik niet gebeld worden als de telefoon in ruststand is. Samsung S21

Aan de instellingen is niets veranderd.

Mijn andere simkaart geeft geen problemen (t-mobile)

Kan ik uitzoeken of de sim problemen geeft of us er een andere mogelijkheid

Zelf bellen is geennprobleem

 

Gr .Tom 

Hoi @Tom En Wendy Perik en welkom hier op ons forum :)

Speelt dit probleem nog steeds? Ik ben deze nog niet eerder tegengekomen! Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Ik neem aan dat je de standaard dingen zoals het toestel uit - en aanzetten al eens hebt gedaan? Is de telefoon verder ook helemaal up to date qua software?  


Inmiddels contact gehad met klantenservice. En die heeft ervoor gezorgd dat de technische dienst mij gaat bellen een deze dagen.

Wel heel gek dat na ik dat contact heb gehad het probleem zich niet meer heeft voorgedaan.

Maar goed, ik wacht nog op een belletje.

 

Gr Tom


Inmiddels contact gehad met klantenservice. En die heeft ervoor gezorgd dat de technische dienst mij gaat bellen een deze dagen.

Wel heel gek dat na ik dat contact heb gehad het probleem zich niet meer heeft voorgedaan.

Maar goed, ik wacht nog op een belletje.

 

Gr Tom

Bedankt voor de terugkoppeling @Tom En Wendy Perik :)

Goed om te lezen dat onze technische dienst hier naar kijkt, wacht dat inderdaad eventjes af. Ik heb zelf ook even op het internet gezocht maar werd daar ook niet heel veel wijzer van. Ben uiteindelijk wel heel erg benieuwd naar de oorzaak & oplossing!