Skip to main content

Ik kan niet gebeld worden; wel bellen. mobiel internet doet het ook gewoon. Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en geregistreerd. Zelfde probleem. De nieuwe simkaart ook in een andere iphone geprobeerd. zelfde probleem. Ligt dus niet aan het toestel

Hi @Hugo- Berg, wat raar dat je niet meer gebeld kunt worden :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee, of alles vanaf onze kant wel goed staat!


Gegevens in profiel ingevuld


Hallo @Hugo- Berg! Het was even zoeken. We vermoedden eerst dat je niet goed aangemeld was op het mobiele netwerk. Het helpt dan om de simkaart te blokkeren (uit het netwerk te halen) en opnieuw aan te melden door 'm te deblokkeren. Dit mocht niet baten. Hierna even gecheckt bij doorschakelingen. Blijkbaar stond er een doorschakeling in het systeem. Status: ALTIJD doorschakelen naar 00316. Dit is natuurlijk geen nummer, vandaar dat bellers de melding kregen ‘dit nummer is niet in gebruik’. Zou je het toestel eens opnieuw op kunnen starten? Als het goed is kun je hierna weer gebeld worden. 

Hoor graag van je:blush:


Ik heb niets meer van je gehoord @Hugo- Berg, dus ik ga ervan uit dat je inmiddels weer gebeld kunt worden. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!


Dag Lisa. De telefoon doet het weer! Dank voor jouw bemoeienis en een fijne dag nog! Hugo