Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op mijn werkplek VPN via mijn Samsung

• April 22, 2022
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde! Met thuis internet van kpn kan ik inloggen op mijn werkplek, helaas met kpn mobiel niet. Doe ik een T-Mobile SIM er in kan ik wel inloggen. 

ITers van werk zeggen dat het aan KPN ligt want alles staat goed daar.

Ook heb ik met hulp van jullie een 2e netwerk handmatig aangemaakt. Daar ligt het dus helaas ook niet aan.

Help😊

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Mauss, even dubbelcheck: als je verbonden bent met je vaste internet gaat het goed, maar als je een hotspot maakt van je mobiel, dan lukt het niet? Zou je bij de instellingen van het mobiele netwerk eens willen controleren welke APN er ingesteld staat? Als daar internet staat, zou je hem dan willen wijzigen naar portalmmm.nl?

Hoor graag of het daarna wel lukt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2022

Hi @Mauss, even dubbelcheck: als je verbonden bent met je vaste internet gaat het goed, maar als je een hotspot maakt van je mobiel, dan lukt het niet? Zou je bij de instellingen van het mobiele netwerk eens willen controleren welke APN er ingesteld staat? Als daar internet staat, zou je hem dan willen wijzigen naar portalmmm.nl?

Hoor graag of het daarna wel lukt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 26, 2022

Hi @Maja_, Deze tip heeft gewerkt! 

Super bedankt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 27, 2022

Hi @Maja_, Deze tip heeft gewerkt!