Skip to main content

Ik heb inmiddels een 5G telefoon, hetzelfde probleem (het enige wat misschien helpt, is mijn telefoon op 4G zetten, maar dit moet ik dan telkens doen, want mijn telefoon gaat automatisch terug naar 5G, dus dit is niet werkbaar, en ik heb ook geen 5G gekocht, om hem telkens weer op een oude instelling te zetten).

Maar ik had dit probleem ook met mijn vorige 4G telefoon.

Nieuwe simkaart niet geholpen, uiteindelijk krijg ik als oplossing: je telefoon is stuk, stuur hem voor reparatie.

Hoe kan ik 2 kapotte telefoons achter elkaar kopen? Met precies hetzelfde mankement?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi allen, ik begrijp dat jullie balen van de situatie dat je niet kan bellen en internetten tegelijk. Er is al duidelijk uitgelegd waar dit aan ligt. Heeft te maken met VOLTE. Alle fabrikanten zijn op de hoogte van de instellingen. Deze zijn per provider verschillend. Daarom zitten ze jammer genoeg niet op alle toestellen. :(

Hallo Bart,

is er een recente lijst met toestellen die met KPN werken? Ik wil een abonnement bij KPN afsluiten, met een nieuw toestel erbij. Maar dan wil ik vooraf zeker weten dat het werkt. Data en bellen tegelijk heb ik voor mijn werk echt nodig. 


De toestellen die wij verkopen voldoen aan alle eisen stellen aan een toestel. En daarnaast zijn er nog een hele rits toestellen die ook werken. Als VOLTE maar aanstaat. 


De toestellen die wij verkopen voldoen aan alle eisen stellen aan een toestel. En daarnaast zijn er nog een hele rits toestellen die ook werken. Als VOLTE maar aanstaat. 

Hi Bart,

I bought my phone Samsung S23 from KPN together with the cellular line. I assume the phones KPN sells should be working fine with VOLTE. However I have the same problem. I can not call and internet at the same time. Please help! :(


De toestellen die wij verkopen voldoen aan alle eisen stellen aan een toestel. En daarnaast zijn er nog een hele rits toestellen die ook werken. Als VOLTE maar aanstaat. 

Hi Bart,

I bought my phone Samsung S23 from KPN together with the cellular line. I assume the phones KPN sells should be working fine with VOLTE. However I have the same problem. I can not call and internet at the same time. Please help! :(

I found the solution myself. I noticed that VOLTE calls were somehow disabled in the phone settings. I activated it and now it works. :)


Nice, that's indeed the setting that has to be enabled. :)


Reageer