Skip to main content

Internetten buitenland lukt niet, heb roaming,  mobiele data aan en genoeg MB's hoe kan dit ? 

Kan KPN wat aan mijn instellingen veranderen? 

Bij BEN had ik dit probleem ook extra overgestapt naar KPN hiervoor  andere sim kaart gekregen maar met nummerbehoud maar nog steeds geen internet terwijl dat toch echt op KPN website staat en in de SMS meldingen wordt ook aangegeven,  u kunt Internetten en bellen zoals in Nederland 

Hallo @c.klaassen 

 

Welk toestel heb je en heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?
Als je hetzelfde probleem bij zowel BEN als KPN had/hebt zou daar iets fout in kunnen zitten.

Op een Android toestel doe je dat zo: https://nl.wikihow.com/De-netwerkinstellingen-resetten-op-Android

Op een iPhone:

De netwerkinstellingen opnieuw instellen

Ga naar 'Instellingen’ > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.


Hi @c.klaassen, welkom hier, 

Hallo @c.klaassen 

 

Welk toestel heb je en heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?
Als je hetzelfde probleem bij zowel BEN als KPN had/hebt zou daar iets fout in kunnen zitten.

Op een Android toestel doe je dat zo: https://nl.wikihow.com/De-netwerkinstellingen-resetten-op-Android

Op een iPhone:

De netwerkinstellingen opnieuw instellen

Ga naar 'Instellingen’ > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.

Goede toevoegingen. 

Ik denk echter ook graag mee. Waar zit je precies, in welk land? 

Je hebt het ook over nummerbehoud, werkt je nummer al via de KPN simkaart? 


dank voor alle reactie, het probleem is opgelost, internet en bellen in buitenland werkt nu


dank voor alle reactie, het probleem is opgelost, internet en bellen in buitenland werkt nu

Wat fijn! Mag ik vragen waar het aan lag?