Skip to main content

paar bij mij kwamen ook met de update en ik word veel gebeld door mijn werk maar de laatste 3 dagen kan ik niet bellen niet gebeld worden, niet sms en ook niet sms ontvangen heel mijn simkaart doet het niet ik heb de oude van Telfort nog in mijn mobiel zitten maar hij werkt totaal niet meer dit kwam ook bij mij bij de update

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ha @Jasper Beugelsdijk, welkom! Begrijp ik goed dat jouw oude Telfort sim een update heeft gekregen en dat deze het nu niet meer doet? Dat is wel heel erg rot.. Ik zou je willen adviseren om een nieuwe simkaart te bestellen. Dat kan via onze winkels of via MijnKPN. Dan heb je 'm binnen één werkdag in huis. Je hebt je toestel al wel eens uit en weer aan gezet?


Ja dat klopt,

Ik heb wel nieuw simkaart bestelt 

Ik heb nog niet geprobeerd om mijn telefoon uit en aan te zetten dat lukt mij niet


Goed dat je een nieuwe hebt besteld! Hopelijk komt die vandaag of morgen binnen. Wat lukt er niet bij het uit- en aanzetten van je toestel? Dat kan je in de meeste gevallen doen door de knop aan de zij- of bovenkant lang ingedrukt te houden. Maar mocht je liever de nieuwe simkaart afwachten, kan dat natuurlijk ook!