Skip to main content

Kan niet meer naar nieuwe nummers bellen die niet in mijn contactlijst staan ook als ik deze wel aan de lijst toevoeg krijg ik direct de melding gesprek geanuleerd. FDN optie is uitgeschakeld dus daar ligt het niet aan. Ook geen beltegoed of data te kort. De servicedesk ziet ook geen blokkering. 

Hi @HenksKPN, wat een vreemd probleem zeg :thinking: Nummers die hiervoor al in je telefoon stonden, kunnen wel zonder problemen worden gebeld?

Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel willen testen? Ik ben benieuwd of het probleem dan nog steeds speelt, op die manier kunnen we uitsluiten of het aan je toestel of aan iets anders zal liggen!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Oww sorry had even geen tijd. Probleem is inmiddels opgelost. was een instelling met 4G of 5G of zoiets. Weet niet precies meer welke maar was niet erg eenvoudig te vinden

Denk je voor het berichtje.


Ah, heel fijn dat je de oplossing hebt gevonden en bedankt dat je het nog even laat weten :slight_smile: