Skip to main content

Hallo

ik kan niet meer bellen 

met mijn oude simkaart want ze vragen 4 verschilden tekens en een letter

en de nieuwe simkaart weet niet hoe die moet instellen 

nu kan ik helemaal niks meer 

@Slaats

 

Dan heb je een oud simkaarnummer, die 8 cijfers kan je dan zo vinden volgens dit topic:

Jouw nummer ziet er waarschijnlijk zo uit: 893108 12 0000 345678 0

Die 8 cijfers die je nodig hebt krijg je als volgt:

De eerste 6 cijfers (893108) zijn standaard voor KPN, dan volgen de eerste 2 nummers die je nodig hebt. De 4 nummers daaropvolgend moet je ook weglaten en de 6 cijfers daarna maken jouw 8-cijferige simkaartnummer compleet. In bovenstaand voorbeeld is het simkaartnummer dus 12345678.
 

Aanvulling:

Maar ik zie net dat hij volgens @Thomas sowieso niet meer te activeren is.


Hoi @Slaats. Laten we het simpel houden. Zodra jij de nieuwste simkaart ontvangen hebt, kun je dit hier aan ons laten weten of doorgeven aan de klantenservice (0800-0402).
Als je het ons laat weten. Vul dan alvast je postcode, huisnummer, klantnummer en laatste 3-cijfers van je IBAN nummer in in je profiel, zodat wij de simkaart voor je kunnen activeren. Jij hoeft dan alleen de simkaart in het toestel te stoppen. De telefoon aan- en uit te doen en bij het opstarten de pincode 0000 in te vullen. 
Wacht uiteraard even totdat wij hebben aangegeven de simkaart geactiveerd te hebben. 

Ik neem trouwens aan dat je wel gewoon in je telefoon kunt zonder simkaart? 


Ik heb echt mijn ***** echt nodig 

welke acht cijfer van de simkaart nummer ***********

ze vragen geen puck code hoor 

ze vragen simkaart nummer 

*Admin. Topic samengevoegd met je bestaande topic en privégegevens verwijderd.


Ik kan niet bellen met mijn Samsung Galaxy A 21s en ook niet op nemen

ze geven netwerk aan hoe kan ik die instellingen dat me mobiel doet 

heb hem heel hard nodig nu probleem met netwerk ík wil zo graag bellen en WhatsApp kunnen gebruiken 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik ben  teleurgesteld de simkaart is actveert 

Maar nu ik een andere probleem bij met geen netwerk dus kan niet met mij  mobiel sms of Whatsapp en gebelt worden ben boos 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dag @Slaats. Het korte-simkaartnummer dat op dit moment actief is, is dit : 8****848. Het lange simkaartnummer van deze simkaart is dit: 89310880******8484

​​​​​​Heb je dit simkaartje nog? Stop deze in jouw toestel en je hoort weer bereikbaar te zijn. Als dit simkaartje defect is, dan moeten we wachten tot jouw nieuwe simkaart geleverd is. 
De openstaande order (van de 3e nieuw bestelde simkaart) blokkeert de mogelijkheid tussentijds bestelde en geleverde simkaarten te activeren. Vandaar dat het simkaartje dat je momenteel in het toestel hebt, niet werkt. 


Dag @Slaats! Kun je het simkaartnummer aan ons doorgeven? Dan activeer ik die. Je hebt ‘m als het goed is ontvangen, toch? 

Hoor graag van je