Skip to main content

Hallo, wat irritant dat je niet meer kunt chatten. Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk. Nu doet het internet het niet meer, op geen enkele manier. Ookal geprobeerd te bellen….

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @RenateOud en welkom op het forum! Super dat je ons gevonden hebt. Je kunt via deze pagina een chat starten als je kiest voor Mobiel > Ik heb een andere vraag of wil graag contact. Dan zal de chatoptie in beeld komen en we zijn telefonisch bereikbaar via 0800-0402. 🙂

Mocht er nog geen oplossing zijn of mocht het via de chat/telefonisch niet lukken, dan help ik je hier ook graag bij. Zou je hiervoor je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kan ik je abonnement doornemen.

Ook ben ik benieuwd of je nog genoeg MB's hebt. Als die op zijn wordt de internetsnelheid vertraagd, wellicht is dat hier ook het geval? Zo niet, heb je dan nergens internet of op één locatie en heb je je SIM-kaart ook al eens in een ander toestel getest?


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat het je via de chat gelukt is. 🙂 Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer