Skip to main content

We kunnen beiden niet bellen als we thuis zijn, wel als we buiten zijn of ergens anders, t ligt dus asn de WiFi , wat nu . Dit is al drie dagen en erg vervelend 

Hoi @Gemanima, welkom op het forum! Ik  begrijp dat je niet mobiel kunt bellen thuis. Wat gebeurt er precies? Krijg je een melding te zien, of wil de telefoon niet overgaan? Of lukt dat wel maar is de verbinding heel slecht en valt die uit tijdens het bellen? Wordt het beter als je de telefoon een keer herstart?

Daarnaast goed om te weten: hoe is het bereik daar, wat zie je aan streepjes op de telefoons? Ook ben ik benieuwd wat voor toestellen jij en je man hebben. Wil je verder ook je forumprofiel invullen met je gegevens. Graag bij mobiel klantnummer beide 06-nummers vermelden.


Er Staat geen service, ik kan niet bellen of gebeld worden, als ik buiten of ergens anders ben doet hij t wel. Bij mijn man hetzelfde 


@Gemanima Op het moment dat er geen service staat dan lijkt er binnen geen enkel bereik te zijn. Het mobiele bereik staat overigens in dit geval los van de wifi. 

Het is natuurlijk wel bijzonder dat beide aansluitingen binnen geen bereik hebben, is dit iets van de laatste tijd of bestaat dit probleem al vanaf het begin dat je klant bent bij KPN? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen, en zou je dan bij mobiel klantnummer de 06 nummers willen vermelden waar het om gaat? En welke toestellen worden gebruikt? 

Met deze informatie kan ik verder op onderzoek uit gaan! 


Kan je onze hulp hier nog bij gebruiken @Gemanima? Of heb je inmiddels via een andere manier contact met ons gehad? Hoor het graag!