Skip to main content

Ik kan ook niet mobiel internetten met de bundel van € 20. Ik ben in Chiangmai. Alles geprobeerd. Graag mijn geld terug!

Franka

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Noi, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je hebt de Voordeelland buiten de EU van 19,99 euro neem ik aan? Heb je geprobeerd handmatig een ander netwerk te kiezen? Als roaming en 4G aan staat, dan moet het gewoon werken 😕. Mocht dat niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Laat hier dan ook even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. Kan je trouwens wel bellen? 


Ik heb voor 250 Baht een Thaise simkaart gekocht. Heeft uitstekend gewerkt voor internetten buiten de deur. Op mijn verblijfadres wifi van de gastheer gebruikt.

Roaming en 4G stond aan toen ik jullie bundel probeerde, maar een ander netwerk zoeken heb ik niet geprobeerd, omdat ik daar geen ervaring mee heb.

Jullie antwoord is dus te laat. Morgen gaan we weer naar Nederland.

Jammer van die € 19,99. Waarom zetten jullie niet bij de info dat je dan handmatig een ander netwerk moet zoeken? Dan had ik dat eerst uitgezocht.

Dus nogmaals: graag mijn geld terug .

Bij voorbaat dank .


Mijn eerste reactie was een halve dag na de start van jouw topic. Ik maak uit je bericht op dat je dit niet gezien hebt. Zoals ik eerder aangegeven heb, moeten er soms wat handelingen uitgevoerd worden voordat er optimaal gebruik gemaakt kan worden van het netwerk in het buitenland. Voor een volgende keer kan je wellicht uit de voeten met dit topic: 

 


Ik heb m'n € 20 nog steeds niet retour gekregen.

Noi


Beste @Noi, ik zie inderdaad dat je uiteindelijk geen gebruik van de bundel hebt gemaakt. Ik vergoed 20 euro op de volgende factuur.