Skip to main content

Ik heb op 24 september mijn nieuwe iphone met unlimited abbo besteld. (Verlenging)

Ik heb het formulier ingevuld en kreeg als respons dat ik het juiste contact niet had bijgevoegd. Gebeld met de klantenservice en kreeg te horen dat ik een ander pdf moest opsturen.

Prima, doen we dat. Krijg weer terug dat het niet klopt. Gebeld, nee je moet je contract opsturen. Die heb ik nog niet ontvangen. Geen punt, die werd opgestuurd. Ik krijg vervolgens mijn oude contract. Weer gebeld, ja het nieuwe contract krijg je wanneer je nieuwe telefoon komt, ja die komt vast wel op tijd vertelde de medewerker. Volgende week, of de week daarna. 
 

Kpn, ik vraag jullie, wat is dit voor slechte dienstverlening, ik moest de nest hub aanvragen voor de 3e oktober maar krijg daar niet de juiste documenten voor. En na 4 keer bellen krijg ik iedere keer een ander antwoord over welke vervolg actie de juiste is. 
 

Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen want de klantenservice vertrouw ik nu helemaal niet meer.

Hi @Mark10v! Welkom hier en fijn dat je ons gevonden hebt. Jammer dat je niet meteen voorzien bent van de juiste informatie. Het klopt dat je je contract moet bijvoegen, maar daar ben je inmiddels zelf ook al achter gekomen. In voorgaande acties werd de aanmeldperiode verlengt wanneer een toestel later geleverd werd dan de aanmelddatum op het forumlier. Of dit nu weer gebeurd, ga ik voor je navragen. Zodra ik een antwoord heb laat ik het hier weten! :blush: