Skip to main content

Hallo,

Ik ben nu al meer dan een half uur bezig om de eerste twee facturen van 2020 te downloaden.

Help! Ik kom in een cirkel terecht. Als zakelijke klant word ik naar privé teruggeleid, en moet ik opnieuw inloggen. Ik ben nu bijna 10x ingelogd.

Wat een vreselijke website! En dan willen ze dat ik mijn hebben en houden in een KPN-ID ga koppelen.

Help!

Bedankt, Anton

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@AntonAdesign Welkom op het forum. 

In dit geval vermoed ik niet dat je "zakelijke" klant bent maar kleinzakelijke klant of gewoon consumentenklant. In dat geval kun je inderdaad via MijnKPN een KPN ID maken waar je je product aan koppelt. 

Hier kun je dan je facturen downloaden. 


Bedankt voor je reactie, maar je geeft niet de oplossing.

De oplossing is dat je 0800-0402 moet bellen. Dan kun je de oudere facturen per mail toegestuurd krijgen. Dat verliep goed, maar het kostte me weer een half uur om het voor mekaar te krijgen. 

Over de website: zoekend op het forum zag ik dat ik niet de enige ben die klaagt over deze slechte website. Alleen al de betutteling dat als je een factuur wil inzien men ervanuit gaat dat je het bedrag te hoog vindt...


Alleen al de betutteling dat als je een factuur wil inzien men ervanuit gaat dat je het bedrag te hoog vindt...

Wat bedoelt u daar mee?