Skip to main content

Goededag.
Ik kan de simkaart niet activeren, ik ben momenteel niet in Nederland, kunnen jullie helpen?

Hallo @Kolya , is dat een KPN Prepaid simkaart?

Die kan je niet in het buitenland activeren, dat had je voor vertrek in Nederland moeten doen.

Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt.


ik deed


Hoi Kolya, welkom op het forum. Ik kijk hier graag even na. Zou je naast het 06-nummer ook het simkaartnummer van de prepaidkaart kunnen vermelden onder ‘persoonlijke opmerkingen’ . Dan loop ik het na.


Simkaartnummer is ICC?
zo ja heb ik het toegevoegd.


Simkaartnummer is ICC?
zo ja heb ik het toegevoegd.

Dat is hem! Ik heb de simkaart geactiveerd 🙂


Bedankt!!!
 

 


Graag gedaan Koyla. Fijne avond 🙂 .


Hallo, ik heb hetzelfde probleem, ik heb de gegevens in het profiel ingegeven. Zouden jullie mijn kaart kunnen activeren? 

Mvg


Hi @John. B.! Het mobiele nummer dat je hebt opgegeven kan ik niet vinden in mijn systemen. Wil je controleren of er een cijfer verkeerd staat? En weet je zeker dat het gaat om een KPN Prepaid?


Ah , het is een kruidvat mobiel prepaid kaart maar het gaf me aan Het een KPN Provider was. 


Aha @John. B. , duidelijk. Dan moet je bij Kruidvat Mobiel klantenservice zijn. Jouw simkaart maakt inderdaad gebruik van het KPN netwerk, maar jouw aanspreekpunt is Kruidvat. Daarom kan KPN moderator Bram jouw gegevens niet zien.


Wat Ruud zegt klopt inderdaad. Daar hebben wij niet direct inzicht in en je zal je dan bij de betreffende klantenservice moeten melden.