Skip to main content

Sinds een paar weken zijn er momenten dat ik niet gebeld kan worden.

Degene die mij belt krijg na een minuut stilte mijn voicemail.

Ik krijg later opeens een sms bericht met gemiste oproep.

Ik kan wel bellen en internet werkt ook.

Dit is niet constant maar wel regelmatig.

Wat zou dit kunnen zijn ????????

Welkom op het forum @Marodu!

Niet heel erg handig als dit met regelmaat gebeurt :confused: Is het telkens dezelfde persoon die je niet te pakken krijgt? Of gaat het om verschillende bellers? En je geeft aan dat het om ‘momenten’ gaat. Is het je wellicht opgevallen dat je op die specifieke momenten toevallig telkens op dezelfde locatie bent?

Heb je jouw toestel al eens helemaal uitgezet, een minuut gewacht en daarna opnieuw op laten starten? Klinkt misschien té simpel maar vaak is dit direct de oplossing bij een slechte ontvangst ::slight_smile:

Als dat niet helpt, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen, zodat kunt controleren of het probleem bij je toestel blijkt te liggen of wel bij de simkaart/ons netwerk? Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Hi Maja,

 

Het is willekeurig bij verschillende bellers.

Resetten hadden we al een paar keer gedaan maar hielp niet.

Eind vorige week hebben we een nieuwe simkaart ontvangen en deze geplaatst en geactiveerd.

Nu maar weer even afwachten.

 


Ah, dus er is al een nieuwe simkaart bij jullie bezorgd, top! Ik hoop dat de problemen daarmee verholpen zijn. Mocht het toch weer voorkomen, trek je dan weer aan de bel hier?


Als het niet werkt laat ik dit gelijk weten.

iig bedankt.

 


Helemaal prima! Ik sluit nu eerst dit topic, maar je kunt er altijd weer op reageren, mocht dat nodig zijn:wink: