Skip to main content

De laatste weken komt het regelmatig voor dat ik niet gebeld kan worden. De beller krijgt dan de voicemail en iK krijg vaak pas veel later een sms dat ik een gemiste oproep heb. Ik heb bereik, kan gewoon op internet of zelf iemand bellen, appjes komen gewoon binnen, telefoon is al opnieuw opgestart en SIM kaart wisselen is niet haalbaar want het gebeurt niet dagelijks. 
Wat kunnen we hier aan doen?

Hallo @DaniellebL, welkom op ons forum!

Bijzonder dat alles goed werkt, behalve dan dat je af en toe niet bereikbaar bent voor anderen. Het kan zijn dat je op zo'n moment net even minder goed bereikbaar was of dat jouw telefoon in gebruik was, waardoor het gesprek niet binnen is gekomen. Het is zo op voorhand lastig te zeggen wat de oorzaak precies is. Dit zouden we eerst uit moeten zoeken. Dit doen we door een kruistest uit te voeren, waarbij jij jouw simkaart in een ander toestel stopt en een andere simkaart in jouw toestel stopt. Je geeft echter aan dat dit niet haalbaar is. Ik hoop dat je begrijpt dat het voor mij dan lastig is om de oorzaak te achterhalen. Je kunt overwegen om jouw simkaart te vervangen. Dit kun je zelf online regelen via MijnKPN.