Skip to main content

Werkt bij mij ook niet! Als je dit in australie wil aanzetten, wordt ie niet afgeleverd en ik ontvang ook geen code op mijn mobiel! Fijn! 

Vorige week gebeld met KPN en die zeiden dat dit zou werken. wat nu??

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Helenede, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat het niet lukt! Heb je wel goed bereik waar je nu zit? Kan je wel een sms naar een ander nummer sturen? Je kunt proberen handmatig een ander netwerk te kiezen. Wellicht dat het dan wel lukt. Mocht je er niet uitkomen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Ook graag de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer onder ‘persoonlijke opmerkingen'. Dit is allemaal alleen inzichtelijk voor KPN en jou. Ik zal dan een bundel voor je aanzetten en laat je via het forum weten wanneer die aan staat. 


Bedankt. Het netwerk is prima. Hoe zet ik een persoonlijk antwoord aan? 


Hoi @Helenede, wat mijn collega bedoelt is dat je je forumprofiel (klik) moet invullen met de gegevens van jou en je abonnement. We hebben voor het aanzetten van een bundel ook, ter verificatie, de laatste drie cijfers van je rekeningnummer nodig. Daar is geen apart vak voor in je forumprofiel. Maar, helemaal onderaan is een vakje voor ‘Persoonlijke opmerking’. Daar kun je deze laatste drie cijfers invullen.

Druk na het invullen op de knop om de aanpassingen op te slaan. Reageer daarna weer hier in het topic. Dan kan ik of Marcia de bundel voor je aanzetten.