Skip to main content

Ik wil vervangende simkaart activeren en krijg ik telkens dit te zien Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Ik wil graag de simkaart gebruiken in de dongel mobiel internetten. Graag antwoord

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @langklantbijkpn, welkom! Hoe heb je deze simkaart verkregen? Via MijnKPN/de website? En hoe probeer je die te activeren? Is dat via onze website? Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan meteen met je meekijken en het evt. voor je in orde maken. Mocht je dit via het forum willen doen, kan dat natuurlijk ook. Hou er dan rekening mee dat wij dit vooral een plaats is om contact met andere klanten te hebben. Wij zijn er wel, maar het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met het simkaartnummer, klantnummer en 097- of 06-nummer? Ook graag ter verificatie je postcode en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer (onder persoonlijke opmerkingen). 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je gebeld hebt en dat het opgelost is. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!