Skip to main content

kan met iphone niet gebeld worden maar wel zelf bellen. Ik lees als ik met een andere telefoon naar mijn eigen telefoon bel: verbindingsprobleem of ongeldige mmi code

Ā 

HiĀ @pemĀ en welkom op het forum!

Hmmm, die code heb ik nog niet eerder langs zien komen. Google raadde mij een pagina aan metĀ 6 manieren om ongeldige MMI code melding op te lossen. Werkt Ć©Ć©n van die tips ook voor jou? Voor de handigheid zet ik een aantal van de tips hier ook neer:

  1. App uitschakelen - er zijn veel gebruikers die een oplossing hebben gevonden door een app te verwijderen die mogelijk de MMI-codefout heeft veroorzaakt.Ā 
  2. Een andere eenvoudige en effectieve manier om het verbindingsprobleem of de ongeldige MMI-code op de Android-telefoon op te lossen, is door een komma aan het einde van de prefixcode toe te voegen.

    Bijvoorbeeld:

    Als uw prefixcode * 2904 * 7 # is, zou het toevoegen van de komma aan het einde precies de truc zijn die eruit ziet als * 2904 * 7 #,

  3. Je telefoon meerdere keren opnieuw opstarten kan voldoende zijn

Anders kun je ook altijd even met je toestel langs deĀ KPN winkel. Dan kunnen mijn collega's daar ook alles met je doornemen!Ā 
Hopelijk is het dan snel opgelost.