Skip to main content

Hoi, bij mij is het nog iets vager. Mijn ‘Mobiel Internet Instap’ van xs4all is omgezet. Er staat niet bij in wat. Ik kan het niet koppelen aan MijnKPN omdat ik alleen een mail krijg met een factuur van 0,- terwijl die facturen niet zichtbaar zijn in MijnKPN… Ben de nieuw geleverde info bij de simkaart van KPN kwijt en kan nergens dus een telefoonnummer ervan achterhalen. Ik moet een PUK-code invoeren maar die kan ik alleen opvragen als de kaart gekoppeld is aan MijnKPN. En bellen naar KPN is een activiteit waar ik geen tijd voor heb… Ik heb wel een simkaart nummer, klantnummer van de kaart en een ‘bestelnummer’. Kun jij mij helpen @Marcia_ ?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Destorm, we zijn niet eerder bij je topic door de vakantiedrukte op het moment. Ik lees dat je vastloopt op het koppelen van jouw mobiele internet abonnement in MijnKPN. Hoe staat het er intussen voor? 

Je vindt hier een stapsgewijze uitleg over het koppelen van abonnementen aan jouw KPN ID. Een mobiel internet abonnement kan je koppelen met het 097-nummer. Dit vind je gewoonlijk op de factuur. Als je er niet uit komt kan je nog steeds terecht bij de XS4ALL klantenservice, zoals je voorheen ook gewend bent geweest.


@Alexandra Helaas niet op kunnen lossen. Ik weet het 097 nummer van de simkaart niet, staat niet op de factuur (die ook niet in mijnKPN zit maar alleen gemaild wordt). Is er een manier om dat nummer ergens te achterhalen? Waarom ik bij XS4all terecht zou kunnen begrijp ik niet, is nu een KPN simkaart… Alvast bedankt voor extra informatie.


@Destorm Tenzij je zelf een overstap naar KPN hebt aangevraagd, blijft jouw XS4ALL abonnement hetzelfde. Het is dan alleen omgezet naar de KPN techniek. Vandaar dat je dan gewoon terecht kan bij de XS4ALL klantenservice. 

Jammer dat je nog niet verder gekomen bent met het nummer. De snelste manier om er achter te komen is door even te bellen met de klantenservice. Via die weg kan meteen de juiste verificatie gedaan worden en wordt het nummer aan je doorgegeven. In verband met die verificatie zijn mijn mogelijkheden beperkt. Heb je wel andere bijbehorende informatie over het nummer, zoals een klantnummer bijvoorbeeld? Heb je ook geen bevestiging (e-mail of sms) meer waar het in staat?