Skip to main content

Gebeld met KPN:

42m

25m

16m

25m

17m

7m

Totaal dus 132 minuten.

Het gaat (ging) hier om een prepaid die omgezet moest worden naar een kids.

Activatie lukt niet.

Uiteindelijk maar opgezegd.

Terug gebeld worden kan ik niet. Sorry meneer u zult aan de lijn moeten blijven.

Het is iedereen duidelijk dat het probleem bij KPN kant ligt.

Eerst moest ik een dag wachten. Nu net uiteindelijk nu meer dan 2 uren te horen gekregen dat ik nog 4 dagen moet wachten. Brief activatie is binnen en mail met code ook. 

Iedere keer bij bellen hetzelfde verhaal en iedere keer zou het zo opgelost zijn. Simpel een prepaid omzetten naar kids. Meer dan 2 uren bellen en nog geen steek verder. 

Tijdens annuleren kreeg ik te horen dat het binnen 5 minuten opgelost kon worden. :-)

Was altijd zeer tevreden maar ga na beëindiging andere abonnementen deze  ook opzeggen. Ik zat juist bij KPN om de service.

Goedemorgen @Joene1972, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht! 

Geen fijn bericht, als ik het zo doorlees.. In principe moet het omzetten van prepaid naar een kids abonnement binnen een paar dagen geregeld zijn. Echter weet ik niet op welke manier het is doorgegeven of ingelegd en waar het precies fout is gegaan.. Je geeft aan dat je het nu uiteindelijk hebt opgegeven en opgezegd. Betekent dat dat ik niks meer voor je kan regelen hierin? Want ik kijk met alle liefde nog iets voor je na!


Hoi Susan…

Na nog eens rustig nadenken heb ik het voor een tweede keer geprobeerd.

En wederom hetzelfde probleem. Activatie niet mogelijk. Zaterdagmorgen zou ik terug gebeld worden om 10:00. De persoon beloofde dat hij het binnen 5 minuten kon regelen. Niets gehoord, nooit terug gebeld. Uiteindelijk lijkt het na een gesprek van 48 minuten nu via de technische afdeling opgelost te zijn. Er zat iets vast in het systeem?

Totaal MEER dan drie uren aan de lijn gehangen. Voor zoiets eenvoudigs.

Sowieso bedankt voor je reactie. 

Mocht je nog uit willen zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren dan geef ik graag mijn gegevens.


Nog even dit. Ik ben er vrij zeker van, maar kan dit echt mis hebben…..

Dat bij het eerste contract er geen 25 euro afsluitkosten waren.

Deze heb ik nu wel. Ik zou het aangenaam vinden als deze kosten geschrapt kunnen worden omdat ik drie uren aan de lijn heb moeten hangen.

  • Was altijd zeer tevreden maar ga na beëindiging andere abonnementen deze  ook opzeggen. Ik zat juist bij KPN om de service. 

Hier kom ik op terug. Was geschreven in emotie.


@Joene1972 fijn dat het opgelost is (of lijkt te zijn!). Wat betreft de aansluitkosten, dat klopt. Een kids-sim kan je alleen bestellen bij een bestaand abonnement, en heeft geen aansluitkosten. Daar heb je gelijk in hoor! Krijg je deze wel in rekening gebracht? Trek dan even bij mij aan de bel, dan zal ik dit voor je vergoeden!


Super en dank je wel voor je reactie.

Zou je voor anderen nog wel eens willen kijken wat er nu mis is gegaan?

Van fouten moeten we allemaal leren.


@Joene1972 Het is helaas een probleem van de laatste tijd, wat inmiddels bekend is. We onderzoeken momenteel de oorzaak van dit probleem en hopen het snel definitief te verhelpen. We zijn er (allemaal) scherp op.


Reageer