Skip to main content

Onze kids hebben beiden een kids sim abonnement. Bij de ene werkt het internet (4G) niet in het buitenland en bij de ander wel. 

In België werkte het nog wel, maar in Luxemburg hield het ermee op. Hij is niet over zijn limiet, dus daar ligt het niet aan.

Jullie bellen hierover kan ook niet aangezien ik geen tel.nr. kan vinden en emailen of chatten blijkt ook lastig te zijn voor jullie, dus nu maar in alle openbaarheid via een forum.....

@Lockje De klantenservice kan vanuit het buitenland gebeld worden  via tel.nr. +31 6 12001200 Dit is helaas vanuit het buitenland niet gratis !

 


Hoi en van harte welkom @Lockje!

Lastig dat een van jullie twee Kids Sim abonnementen het ineens niet meer doet. Ben je er uit gekomen met de tip van @HansaanZet hierboven? Wat daarnaast ook belangrijk is, is om de instellingen van het toestel te controleren. Daarnaast vind je hier meer informatie en tips over mobiel in het buitenland. Laat het gerust weten als je er niet uit komt.


Naast de instellingen is het goed om de provider te bekijken waarmee de telefoon verbinding maakt. We hebben allemaal KPN als provider.
Wij hadden hetzelfde probleem in Duitsland met de mobiel van onze zoon, ook een kids sim. Hij bleek verbonden te zijn met een andere provider dan mijn vrouw en ik. Nadat we zijn mobiel handmatig (was verbonden met 2G ??  terwijl voorkeur staat op 4g) met dezelfde provider als wijzelf hadden verbonden werkte het allemaal prima.