Skip to main content

Hallo

Mijn zoon heeft een kids sim. 

Vandaag wilde hij youtube erop zetten, vanwege de beveiliging kon dit niet. 

Ik heb een chat gehad met 2 medewerkers, ze wisten me allebei te vertellen dat ik zelf via mijn kpn kon instellen dat hij wel youtube erop kan zetten. 

Alleen, ik kan 't dus niet vinden.... Kan iemand mij hier helpen?

Alvast bedankt 

Hoi @BaReYeNi, welkom op het forum! De Kids Sim is beveiligd zodat er aan het abonnement geen betaalde opties toegevoegd kunnen worden. Dit is zowel extra bundels als dingen als Spotify. Daarnaast kan er met de Kids Sim niet naar 09xx-nummers gebeld worden en is bellen & internetten buiten de EU geblokkeerd (gebeld worden kan wel). 

Waar we niets mee doen is de telefoon zelf. Dus apps installeren en dergelijke kan gewoon. Als het dan ook niet lukt om de YouTube app te installeren dan is er waarschijnlijk wat anders aan de hand. 

Of bedoel je wellicht dat hij een betaald YouTube abonnement heeft willen afsluiten? Dan kan het zijn, als hij als betaalmethode daarvoor de KPN factuur wilde gebruiken, dat dit inderdaad niet kan. 


Nee de app YouTube kan niet op de telefoon worden gezet. 

Hij heeft aan dat dat door de beveiliging niet gaat. 


Dank voor de verduidelijking, BaReYeNi. Dat is niet iets dat door ons geblokkeerd kan worden. Dit is dan een instelling van het toestel zelf, of van het Google Account van je zoon.


Dank voor de verduidelijking, BaReYeNi. Dat is niet iets dat door ons geblokkeerd kan worden. Dit is dan een instelling van het toestel zelf, of van het Google Account van je zoon.

 

Via wifi zou je gewoon apps erop moeten kunnen zetten.

Als het een Android telefoon is dan staat Youtube er zelfs al op. (onder Google app → en dan de Youtube app).

Of staat de telefoon in Kids modus? (Samsung: Samsung kids).