Skip to main content

hi,

sinds een aantal maanden heb ik een kids sim afgesloten voor mijn zoon van 12 jaar. Wat ik had begrepen van KPN is dat het niet mogelijk zou zijn om extra kosten te maken door hem. Dit ging ook lang goed idd. Maar nuĀ  zie ik sinds vorige week een waarschuwing voor extra kosten van 93,-

Daar heb ik meteen over gebeld met KPN. De mw van KPNĀ kon er geen inhoudelijke informatie over vinden en wij ook niet. Ook niks in zijn google account sinds 2017. Dus wij dachten misschien is het een foutje en waait het over, als de factuur werkelijk wordt opgemaakt. Maar nu is het weer gebeurd. Ik kreeg een email van KPN over de extra kosten. Weer zie ik inĀ  mijnkpn bij zijn telefoonnummer staan dat er een factuur is van 174,-!!! Je kan je voorstellen dat we in paniek raken. Ook omdat we niet weten hoe het komt en hoe we dit nu kunnen stoppen?

In zijn Google PlayĀ store staanĀ geen bestellingen die hij gedaan zou hebben, en ook staat er geen toestemming in om rekeningen van Google playstoreĀ via KPN te factureren.

Weet iemand wat hier gebeurt en wat we kunnen doen?


groet Cristina

@GuapetonaĀ Welkom op het forum.Ā 

Wat een bijzondere situatie wat betreft de kids sim. ik controleer graag voor je hoe dit zit.Ā 

Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan ga ik op onderzoek uit!Ā 


Beste Rutger,

Ā 

ik heb inmiddels contact gehad met de klantenserviceĀ  van KPN (vanmiddag was dat eerst niet mogelijk, vandaar mijn post) en daarna met Apple Support. de verwachting is dat er technisch iets niet in orde was, waardoor dit kon gebeuren we krijgen naar verwachting een refund van Apple.


@GuapetonaĀ Fijn om te lezen dat het opgelost lijkt te zijn. Zou je mij kunnen laten weten of het inderdaad gelukt is?


@GuapetonaĀ  Is het gelukt om er met Apple uit te komen?