Skip to main content

Kids Sim abonnement sinds 18 juli maar kan na activatie en aanmelden nog steeds geen mb’s delen, nummer staat wel in mijn kpn

Hoi @Wendybo, welkom op het forum! Als het kids sim abonnement op hetzelfde adres geregistreerd staat als het mobiele abonnement waarmee je de MB's zou willen versturen dan zou dit over het algemeen automatisch moeten koppelen. Wil je eens je forumprofiel invullen en reageren als je dat gedaan hebt? Dan kan ik hier even naar kijken.


Ik heb het forum profielIngevuld


Dank je, Wendy. Ik zie dat de Kids Sim nog geen onderdeel was van het Huishouden, zoals we de groep noemen waarmee je de Husselvoordelen hebt. Ik heb het nummer nu alsnog toegevoegd. Je krijgt daarvan een bevestiging per e-mail. MB’s delen zou dan gelijk al moeten kunnen, de overige voordelen kan een dag of twee langer duren. 


Bedankt voor je reactie en oplossing 👍


Nu met het 2e kids sim abonnement hetzelfde probleem , ik krijg hem niet toegevoegd aan het huishouden zodat ik mb’s kan delen en de korting verrekend wordt. Ik zal in het profiel het nummer vermelden waar het om gaat, hopelijk kunnen jullie dit dan verhelpen.


Nummer staat trouwens wel in het overzicht bij mijn Kpn, maar kan er geen mb’s naar sturen en ook is de korting van het abonnement niet verrekend. abonnement is ingegaan op 01-12-2020


Voor de voordelen maakt het niet uit of je een abonnement ook in dezelfde MijnKPN hebt gekoppeld, @Wendybo. Het voordelenhuishouden kijkt alleen naar het adres waarop een abonnement geregistreerd is. Als dat overeenkomt, dan kan het een huishouden worden. Meestal gaan dit soort dingen automatisch. Soms lukt dit niet. In die gevallen kun je zelf dit aanmeldformulier gebruiken, of het door de klantenservice laten doen. Dat laatste heb ik nu gedaan. Het nummer is zojuist aan je huishouden toegevoegd :)