Skip to main content
Beantwoord

Kids sim koppelen

  • June 12, 2020
  • 12 reacties
  • 288 keer bekeken

Adro1nl
Topper

Vandaag is het nu nummer van Simyo geporteerd naar de kids sim kaart.  Ik zie het nummer in mijn KPN staan maar deze staat niet in mijn voordelen waardoor de korting er nog niet bij zit en ik geen data kan delen met de kids sim kaart. 

Ik heb het nummer van de kids sim proberen toe te voegen maar dat lukt niet. Mijn vrouw haar abo het hele thuis gebeuren en mijn abonnement staan hier wel in. 

Tevens las ik in 1 van de topics dat er iets fout gaat met de aansluitkosten voor kids sim. Deze zou niet in rekening behoren gebracht te worden. Dit is bij mij echter ook gebeurd. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Adro1nl ,

Als de aansluiting net gisteren is gerealiseerd, dan kan het zijn dat de administratie nog moet worden bijgewerkt. 
 

Maar je kunt de korting zelf ook regelen. Meld het nummer aan op deze website:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 13, 2020

Hallo @Adro1nl ,

Als de aansluiting net gisteren is gerealiseerd, dan kan het zijn dat de administratie nog moet worden bijgewerkt. 
 

Maar je kunt de korting zelf ook regelen. Meld het nummer aan op deze website:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 13, 2020

Dat heb ik geprobeerd maar dat lukt (nog) niet geeft het systeem aan. 


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 14, 2020

Ik zag vandaag wel in de producten - product toevoegen in de kpn app een ander nummer staan bij de producten. Dit zou het telefoonnummer zijn geworden als er geen nummerportatie was geweest. In mijn producten stond wel het goede nummer. Dit toch aangepast door toevoegen product. Nu staat het daar wel goed in.  In mijn producten veranderde niets want dat stond wel goed. Hierna lukte het nog steeds niet om de kids sim aan te melden voor de voordelen. Morgen nog eens proberen


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 15, 2020

Het lukt nog steeds niet. Kan het zijn KPN dat mijn abonnement na het aanvragen van de kids sim ook is verlengd na een nieuwe abonnementsvorm. En dat die 2 nu in de knoop liggen


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 17, 2020

Ik kan nog steeds niks.  Kan dus geen mb's delen met mijn zoon en krijg nog geen korting. Kan hem nog steeds niet koppelen voor voordeel en mb's 


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 18, 2020

Na de tweede chat sessie is het gelukt. Bedankt Dennis. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 21, 2020

Hi @Adro1nl, fijn om te lezen dat het na twee chatsessies alsnog gelukt is! Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag!


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • July 20, 2020

Helaas punt 2 is ook gebeurd. Er is 25 euro aansluitkosten in rekening gebracht en de husselkorting is pas na  een week ingegaan. Ik had dit al aangegeven bij de helpdeskmedwerker. Hij gaf toen aan dat ik moest wachten op de rekening. Het kon zijn dat het daar niet op zou staan. 

Ik vind het jammer dat ik hier weer achter aan moet gaan. 


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • July 21, 2020

????


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 23, 2020

Hi @Adro1nl, welkom terug! Goed dat je bij mij aanklopt hiervoor. Ik wou meteen voor je gaan kijken, maar ik zie geen ingevuld Forum profiel. Zonder gegevens kan ik helaas vrij weinig. Wil je het profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?


Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • July 23, 2020

ingevuld.  Had ik inderdaad nog niet gedaan. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 25, 2020

Top @Adro1nl , bedankt! Ik heb de aansluitkosten van de Kids Sim gecorrigeerd. Dat betekent niet dat je een nieuwe factuur krijgt helaas, maar je krijgt die € 25,00 terug op de eerstvolgende factuur :blush: