Skip to main content

Vandaag is het nu nummer van Simyo geporteerd naar de kids sim kaart.  Ik zie het nummer in mijn KPN staan maar deze staat niet in mijn voordelen waardoor de korting er nog niet bij zit en ik geen data kan delen met de kids sim kaart. 

Ik heb het nummer van de kids sim proberen toe te voegen maar dat lukt niet. Mijn vrouw haar abo het hele thuis gebeuren en mijn abonnement staan hier wel in. 

Tevens las ik in 1 van de topics dat er iets fout gaat met de aansluitkosten voor kids sim. Deze zou niet in rekening behoren gebracht te worden. Dit is bij mij echter ook gebeurd. 

Hallo @Adro1nl ,

Als de aansluiting net gisteren is gerealiseerd, dan kan het zijn dat de administratie nog moet worden bijgewerkt. 
 

Maar je kunt de korting zelf ook regelen. Meld het nummer aan op deze website:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Dat heb ik geprobeerd maar dat lukt (nog) niet geeft het systeem aan. 


Ik zag vandaag wel in de producten - product toevoegen in de kpn app een ander nummer staan bij de producten. Dit zou het telefoonnummer zijn geworden als er geen nummerportatie was geweest. In mijn producten stond wel het goede nummer. Dit toch aangepast door toevoegen product. Nu staat het daar wel goed in.  In mijn producten veranderde niets want dat stond wel goed. Hierna lukte het nog steeds niet om de kids sim aan te melden voor de voordelen. Morgen nog eens proberen


Het lukt nog steeds niet. Kan het zijn KPN dat mijn abonnement na het aanvragen van de kids sim ook is verlengd na een nieuwe abonnementsvorm. En dat die 2 nu in de knoop liggen


Ik kan nog steeds niks.  Kan dus geen mb's delen met mijn zoon en krijg nog geen korting. Kan hem nog steeds niet koppelen voor voordeel en mb's 


Na de tweede chat sessie is het gelukt. Bedankt Dennis. 


Hi @Adro1nl, fijn om te lezen dat het na twee chatsessies alsnog gelukt is! Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag!


Helaas punt 2 is ook gebeurd. Er is 25 euro aansluitkosten in rekening gebracht en de husselkorting is pas na  een week ingegaan. Ik had dit al aangegeven bij de helpdeskmedwerker. Hij gaf toen aan dat ik moest wachten op de rekening. Het kon zijn dat het daar niet op zou staan. 

Ik vind het jammer dat ik hier weer achter aan moet gaan. 


????


Hi @Adro1nl, welkom terug! Goed dat je bij mij aanklopt hiervoor. Ik wou meteen voor je gaan kijken, maar ik zie geen ingevuld Forum profiel. Zonder gegevens kan ik helaas vrij weinig. Wil je het profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?


ingevuld.  Had ik inderdaad nog niet gedaan. 


Top @Adro1nl , bedankt! Ik heb de aansluitkosten van de Kids Sim gecorrigeerd. Dat betekent niet dat je een nieuwe factuur krijgt helaas, maar je krijgt die € 25,00 terug op de eerstvolgende factuur :blush:


Reageer