Skip to main content

Mijn dochter heeft al enige tijd een kids abonnement via KPN die in 2022 al verlengbaar is. Ik wil hem omzetten naar Teens Sim met onbeperkt bellen maar krijg steeds een foutmelding 

Haalo @P. Govers , ongetwijfeld is de bestelpagina nog niet helemaal goed ingericht op deze nieuwe abonnementsvormen. Dat zie je vaker vlak nadat er een nieuwe mogelijkheid is geintroduceerd.


Hoe weet je dat er een ‘Teens Sim’ bestaat @P. Govers , die kom ik ook nergens tegen???

 


Ik heb ff gegoogled... het bestaat sinds vandaag volgens mij 😁 ik kwam een artikel op Tweakers tegen.


Hoe weet je dat er een ‘Teens Sim’ bestaat @P. Govers , die kom ik ook nergens tegen???

 

@JanD .

http://kpn.com → mobiel: telefoon met abonnement. Bovenin daar staat o.a. Kids sim en Teens sim.

 


Mijn dochter heeft al enige tijd een kids abonnement via KPN die in 2022 al verlengbaar is. Ik wil hem omzetten naar Teens Sim met onbeperkt bellen maar krijg steeds een foutmelding 

 

Hoi @P. Govers 

Welkom op de Community van KPN.

Veel hangt af van de huidige leeftijd van je dochter, is zei nog jonger dan 12 jaar dan kun je alleen kiezen voor Kids Sim, is ze 13 jaar of ouder dan kun je overstappen naar Teens Sim.
Dit staat ook vermeld op de bestelpagina.


Een Kids Sim abonnement is er voor kinderen tot en met 12 jaar. In de laatste stap controleren we de leeftijd. Is jouw tiener 13 jaar of ouder? Bekijk dan ons Teens Sim abonnement.
 

Ook zijn er meer blokkades op de Teens Sim abonnementen, en dat je moet je ook willen natuurlijk.
Dit zijn de blokkades op een Teens Sim abonnement, die niet verwijderd kunnen worden.
 

Wat kan je kind niet met een Teens Sim?

 

Het is niet mogelijk om deze blokkades op te heffen.

  • Het is niet mogelijk om 0900-nummers te bellen
  • Het is niet mogelijk om naar landen te bellen buiten de EU.
  • Data gebruiken buiten de EU is niet mogelijk.
  • Het is niet mogelijk om extra bundels of extra opties te bestellen (inclusief buitenlandbundels).
  • Het is niet mogelijk om aankopen te doen via de mobiele factuur. Dit betekent ook geen aankopen in onze app.
  • Multisim is niet mogelijk.
  • MB's delen van en naar het Teens Sim Unlimited abonnement is niet mogelijk.
  • Het Teens Sim abonnement is niet te bestellen in combinatie met een telefoon.

 


Mijn dochter heeft al enige tijd een kids abonnement via KPN die in 2022 al verlengbaar is. Ik wil hem omzetten naar Teens Sim met onbeperkt bellen maar krijg steeds een foutmelding 

 

Hoi @P. Govers 

Welkom op de Community van KPN.

Veel hangt af van de huidige leeftijd van je dochter, is zei nog jonger dan 12 jaar dan kun je alleen kiezen voor Kids Sim, is ze 13 jaar of ouder dan kun je overstappen naar Teens Sim.
Dit staat ook vermeld op de bestelpagina.


Een Kids Sim abonnement is er voor kinderen tot en met 12 jaar. In de laatste stap controleren we de leeftijd. Is jouw tiener 13 jaar of ouder? Bekijk dan ons Teens Sim abonnement.
 

Ook zijn er meer blokkades op de Teens Sim abonnementen, en dat je moet je ook willen natuurlijk.
Dit zijn de blokkades op een Teens Sim abonnement, die niet verwijderd kunnen worden.
 

Wat kan je kind niet met een Teens Sim?

 

Het is niet mogelijk om deze blokkades op te heffen.

  • Het is niet mogelijk om 0900-nummers te bellen
  • Het is niet mogelijk om naar landen te bellen buiten de EU.
  • Data gebruiken buiten de EU is niet mogelijk.
  • Het is niet mogelijk om extra bundels of extra opties te bestellen (inclusief buitenlandbundels).
  • Het is niet mogelijk om aankopen te doen via de mobiele factuur. Dit betekent ook geen aankopen in onze app.
  • Multisim is niet mogelijk.
  • MB's delen van en naar het Teens Sim Unlimited abonnement is niet mogelijk.
  • Het Teens Sim abonnement is niet te bestellen in combinatie met een telefoon.​​

Ik krijg deze foutmelding zodra ik op verlengen druk en met de sms code inlog met nagar nummer.

 

ik hen geprobeerd te koppelen met mijn KPN (deze) maar heeft niet geholpen. Ze heeft nog het oude kids abonnement maar is al in 2022 afgelopen

 

Mijn dochter is nu 14 jaar oud


Hoi @Haagsegoofy 

Je hebt gelukkig nog twee opties, om het abonnement van je dochter te kunnen verlengen naar het nieuwe Teens Sim abonnement.

Optie 1:

Bel met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen op de telefonische klantenservice van KPN, daar kan een medewerker je dan direct helpen met het verlengen van het mobiele abonnement van je dochter.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met bovenstaande afdeling.

Telefoon

  • 0800-0402 (gratis vanaf elke telefoon)
  • 1200 (van een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

 

Optie 2:

Ga langs een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt, en verleng daar het abonnement van je dochter.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs en bankpas mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.


Reageer