Skip to main content

hallo 

 

ik heb een puberdochter van 14 jaar en zit met vrienden in italie en andere ouders

zei heeft een kids simkaart en kan geen verbinding maken met 4G

waar kan dat aan liggen dat er iets uitstaat in de kids simkaart

ik hoor het graag

 

gr Ria van Londen

 

Hallo @pegasos4all , kan ze wèl bellen?

 


Hoi @pegasos4all en bedankt voor je berichtje :)

Staat roaming aan? Verder kan het geen kwaad om het toestel even uit - en aan te zetten (mocht ze dat nog niet hebben gedaan). Ook kan ze nog eens kijken of ze verbinding kan maken met een andere netwerkaanbieder. Laat je me weten of dat heeft geholpen? Als je het fijn vindt, kan ik voor de zekerheid even kijken of alles aan onze zijde goed staat. Zou je dat geval in je forumprofiel het desbetreffende nummer willen toevoegen bij het vakje 'mobiele telefoonnummer(s)'? Alvast bedankt!


Goedenavond @pegasos4all, ik zie dat je je profiel inmiddels ingevuld hebt.

Ik heb meteen even meegekeken en zie geen blokkades staan voor het kids abonnement. Deze moet gewoon werken in het buitenland! 
Had je ons buitenland topic ook al gezien? Daar kun je nog tips vinden over internetten in het buitenland:

Belangrijke details zijn dat roaming aan moet staan en het vaak de moeite waard is even een ander lokaal netwerk te proberen en het toestel te herstarten.

Mochten jullie hierover met ons willen bellen kan dat vanuit Nederland op 0800-0402 en vanuit het buitenland op +31612001200