Skip to main content

Ik had een vraag over mijn abonnement bij jullie. Telefonisch contact gehad. Zie ik later dat jullie 24 euro bel kostten hiervoor in rekening brengen. Gevraagd of jullie mij terug bellen naar 3 x gevraagd te hebben bellen jullie terug en ik zeg wat mijn klacht is verbreken jullie de verbinding. Ik vind dit te gek voor woorden en wat nu  zie graag een oplossing en niet dat jullie mij nog meer op kostten jagen ik ben van plan om over te stappen naar een telecombedrijf dat de klachten wel te woord staan en geen extra kostten in rekening brengen 

Mvg Marjan Laarman 

Hallo @MarjanLaarman 

Via welk nummer heb je contact opgenomen met KPN?

Aan het bedrag te zien heb je een onafhankelijke nummerinformatiedienst gekozen met een duur betaalnummer, die jou naar KPN heeft doorgeschakeld.

KPN klantenservice is rechtstreeks en gratis te bereiken op 0800-0402. 


Heb ik ook gebeld ik heb vriendelijk mijn klacht gezegd werd door kpn de telefoon erop gegooid en ik werd ook niet weer gebeld. Ze willen mij gewoon weg niet te woord staan. Dit vind ik een slechte zaak van kpn terwijl ik in Coronatijd eredivisie live en ziggosport gewoon heb door betaald bedankt voor je reactie Mvg Marjan 


Hallo @MarjanLaarman , vervelend dat je je vraag en klacht niet kwijt kan bij KPN. Als mede forumlid en KPN klant kan ik daar geen rol in spelen. Maar ik wil nog even terugkomen op de belkosten die je noemt. Heb je toch niet gebruik gemaakt van een nummerinformatiedienst om het nummer van KPN te vinden? Als je zelf belt met 0800 0402 dan zijn er geen kosten, dat is een gratis nummer. Als je doorgeschakeld wordt door zo’n dienst blijven de kosten (vaak €0,90 - €1,00 p/min) doorlopen.


Hoi @MarjanLaarman, als eerste, is de klacht die je had wel opgelost uiteindelijk? En wat betreft de kosten, ik denk dat RBxx hier bij het juiste eind zit, als je belt naar ons 0800-0402, dan is dat gratis. Daar worden geen kosten voor in rekening gebracht. Mocht ik nog kunnen helpen bij de klacht, vul dan jouw Forumprofiel in, dan hoor ik van je en zal ik meekijken.Â