Skip to main content

Ik wil een klacht indienen. Gisteren heb ik om 09.39h gebeld, om na te vragen wanneer mijn abonnement ingaat. Dit is niet de eerste keer dat ik heb gebeld. Zij klonk aan de telefoon, alsof ze net haar bed is uitgekomen en wist totaal niet waar ik het over had. Ik vroeg alleen wanneer mijn abonnement ingaat, aangezien ik geen bevestiging tot op heden niet heb ontvangen. Dat lijkt mij geen moeilijke vraag ??? Ze moest het uiteindelijk navragen, nadat ik heb aangegeven, okay en wat nu. Ik hing 17 min en 38 sec aan de telefoon en toen heeft zij mij eruit gegooid! Dat is toch niet normaal? En niet eens terugbellen. Dit had ik wel verwacht, aangezien ze er geen zin in had. Ik begrijp niet, dat er zulke medewerkers bij de KPN werkzaam zijn. Graag wil ik dat zij hierop aangesproken wordt, want dit hoort niet bij KPN te werken.

Goedemiddag @SS20 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder mooi. Desalniettemin goed dat je dit aankaart want ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je kunt hier een klacht over indienen zodat de persoon die je hebt gesproken hier nog terugkoppeling op krijgt. Hoe je een klacht in kunt dienen, zie je hier. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Goedemiddag,

 

Ik zou een label via mail ontvangen om te printen en te gebruiken op de retourdoos voor het stopzetten van het abonnement. Echter zie ik deze niet als bijlage terug in de mail.

En weer veel te lang in de wacht staan aan de telefoon terwijl ik niet degene ben die iets vergeten is, vind ik jammer. En een mailtje sturen naar KPN lijkt nog veel lastiger en dat vind ik onklantvriendelijk en asociaal. Dus gebruik ik de wachttijd van de telefoon maar om minimaal een kwartier te zoeken op de site om een mailtje te tikken. Het enige wat ik vind waar ik wat kwijt kan is het klachtenforum; en inmiddels is het zeker een klacht waard.

Kan het retourlabel gemaild worden?

 

Alvast bedankt,

 

Groet,

klantnummer: ***

 

Admin: klantnummer verwijderd


Pak een doos. Stop die spullen er in en een briefje met je klantnummer. Schrijf het adres op de doos met een dikke stift en breng het naar postnl.

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 


Ahja dat is handig. Bedankt. Deze informatie is lastig te vinden op de site (staat het erop?). Na 20 minuten in de wacht en 5 minuten op de medewerker wachten kreeg ik deze informatie ook door. Zo kunnen hopelijk meer mensen het in minder tijd vinden.


Deze informatie is lastig te vinden op de site (staat het erop?)

Jazeker: www.kpn.com/terugsturen